Ez a táska most a legnépszerűbb női darab az internetes vásárlóknál
Ugyan a legnagyobb divatmárkák nagyon intenzíven kampányolnak a sajtóban, lecsapnak a legnagyobb sztárokra, hogy népszerűsítsék a termékeiket, de az internetes vásárlás korában ma már könnyen előfordulhat, hogy valamiből úgy lesz igazi sikertermék, hogy a mainstream média még csak nem is igazán ismeri a márkát, amelyik sikerre vitte.
Ezeket láttad már?
Most bemutatunk egy újabb sikerterméket, amiről még csak tudomást sem szereznek sokan, pedig akik már találkoztak vele, azok vagy megrendelték maguknak, vagy előjegyeztették a kiegészítőt. Mond neked valamit a Linjer márka? Nem meglepő, ha nem sokat, a norvég-olasz cég meglehetősen fiatal a piacon, első sorban minőségi bőrárukkal foglalkoznak.
Olvastad már? Ez a leggyönyörűbb esküvői ruha a Pinterest felhasználói szerint
Az igazán kifinomult ízléssel megáldott vásárlóknak nem nagyon kellett, hogy Selena Gomez kezében, vagy óriásplakáton lássa a Linjer darabjait, rátaláltak felhajtás nélkül is. A Tulip névre keresztelt, valóban nagyon mutatós táskájuk, pedig elképesztő sikertermék lett annak ellenére, hogy az ára szinte vetekszik a legnagyobb divatházak ismert modelljeinek az árával.
A 450 dolláros, azaz nagyjából 120 ezer forintos Tulip táskát már csak előjegyzésre lehet rendeli, de ha most neveznél be egy táskára, akkor érdemes tudnod, hogy már legalább 2500-an állnak előtted a virtuális sorban. Te beállnál?