Ez a legbunkóbb, szexista kampány idén
Jött egy ékszermárka, amelyik speciális, férfiaknak szánt kollekcióval rukkolt elő.
Ezeket láttad már?
A dolog idáig rendben is, pláne, hogy a fiúkra az ékszertervezők nem igazán gondolnak potenciális vásárlóként, és vagy nagyon egy kaptafára készülő termékeket kínálnak nekik, vagy a férfi kollekció, úgy ahogy van, hiányzik a repertoárból. Most az I Love Ugly névre keresztelt új-zélandi márka igazán férfias, rusztikus ékszereket kreált a pasiknak.
Kár, hogy elkezdték reklámozni! Mit lehet kitalálni férfi ékszerek reklámozásához? Hát persze, hogy csakis egy meztelen nő van a középpontban, és az őt markolászó pasi. Mi nem szeretnénk álszentek lenni, semmi bajunk a meztelenkedéssel, ott van például a Lui magazin, akik topmodellekről készítettek pucér sorozatot az aktuális címlapjukra. Van ezzel baj? Lealacsonyítja a nőket? Aligha. Nagyon szép és igényes fotók, eskü, hogy nem csak a férfiak nézegetik kedvükre őket.
Az I Love Ugly kampánya azért már kicsit más tészta. Mondjuk, szerintünk csak szimplán nagyon kiszámítható és lohasztóan unalmas. A márka követőinek egy része azonban nem teljesen így látja, sokan nekiestek az I Love Uglynak, és kikérték maguknak ezt a reklámot, mondván, hogy bunkó és szexista, hiszen teljesen tárgyiasítja a meztelen lányt - mondjuk, ugyanezt teszi a fiúval is. De kétségtelen, hogy a felháborodás azért nem alaptalan. Nem lehetett volna ezen egy kicsit még gondolkozni?