Ez a legbunkóbb divatmárka
Általában már attól kétségbe szoktunk esni ruhavásárláskor, ha megszokott méretünk helyett csak az eggyel nagyobb jön ránk.
Ezeket láttad már?
A méretezés persze nem számít sokat, hiszen ahány márka, annyiféleképpen értelmezik például az M, azaz a medium méret fogalmát. Amerikai márkák esetében könnyen előfordul, hogy egy hagyományosan önmagát M-es méretűnek gondoló vásárlóra óriási az adott ruhadarab, persze az ellenkezőjére is akad példa, amikor a középméretű darab még mindig úgy néz ki, mintha a gyerekosztályról származna.
Nos, a japán márka, a Fatyo (amely önmagát előszeretettel nevezi csak lazán Fatnak) biztosan nem azoknak való, akik két hétre depresszióba esnek, attól, ha az S-es helyett, csak az M-es póló jó rájuk. A ruházati brand ugyanis a kukába hajította a megszokott mérettáblát és helyette egy kissé faragatlan, sőt nyugodtan mondhatjuk bunkó meghatározást vezetett be. Termékeik méretskálája a következőképpen alakul: Titch (mitugrász), Skinny (sovány), Fat (kövér), Jumbo. Aki tehát nem sovány, a japán brand szerint egyenesen kövér, hogy a Jumbo méretűekről már szót se ejtsünk.
Nyilván a Fatyo ezt egy jópofa gegnek szánta, de legyünk őszinték, ki tudna szívből örülni még a legszuperebb pólónak is, amely kövérnek bélyegzi a viselőjét?