Exkuzív interjú: Nicolas Loufrani, a Smiley cég igazgatója mesél a Sugarbird kollekciójáról

2016. augusztus 8.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A Sugarbird egyik legnagyobb dobása idén a Smiley kollekció volt. A vidám, mosolygós figurával díszített ruhák a Sugarbird Fashion Circus Show -ján mutatkoztak be először. A hétköznapokra, de ugyanakkor különleges alkalmakra is megfelelő darabok mintájának megtervezése a Sugarbird Team és a Smiley cég kreatív csapatának a közös munkája.

Nicolas Loufrani a Sugarbird divatbemutatóján
Nicolas Loufrani a Sugarbird divatbemutatóján
Fotó: GLAMOUR

A Smiley márka ügyvezető igazgatójával, Nicolas Loufrani-val beszélgettünk a világ egyik leghíresebb márkájáról, valamint a Sugarbird kollekcióról. Nicolas, aki a népszerű figura alkotójának és a Smiley cég alapítójának a fia, jelen volt a Smiley kollekció bemutatóján is Budapesten.

Fotó: Sugarbird

A Smiley a világ egyik legismertebb szimbóluma. Hogyan alkotta meg az édesapja a mosolygós arcot?
Igen, a Smiley-t édesapám, Franklin találta ki 1972-ben. Franciaország egyik leghíresebb újságjának a szerkesztője kérte fel rá, hogy alkosson egy figurát, ami jó híreket népszerűsítené. Ezzel akarták felvidítani az embereket, akkoriban ugyanis nagyon lehangolóak voltak a hírek. Egy illusztrátor segítségével kitalálták a figurát, ami az élet boldog oldalát hívta fel az olvasók figyelmét a vidám sztorik mellett. Elég hihetetlen, hogy ez a 45 évvel ezelőtt kitalált egyszerű ötlet ma már a világ egyik legnagyobb márkájává nőtte ki magát, amit a világ 97%-a elismer és évi 210 millió dolláros jövedelmet hoz.

A levédetés befolyásolta az üzletet és a népszerűségét?
Az édesapám még 1971-ben levédette a Smiley-t, azelőtt, hogy bárki is publikálta volna. Úgyhogy természetesen ez nem befolyásolta a népszerűségét. Azért volt erre szükség, mert értett a jogvédelemhez és tudta, hogyan kell a szellemi tulajdont megvédeni. Ez egy nagyon okos lépés volt a részéről, ez tette lehetővé, hogy egy ekkora vállalatot alkossunk köréje.

Fotó: Sugarbird

Ön most a világ egyik legismertebb nemzetközi cégének a tulajdonosa, ez milyen érzés? Hogyan néz ki egy napja?
Egyáltalán nem befolyásolja az életemet. A Smiley természeténél fogva egy kreatív cég, ami kötődik a zenéhez, a divathoz és a popkultúrához, és ezek engem is minden nap inspirálnak. Szerencsés vagyok, mert nagyon szeretem, amit csinálok, és ez minden napomat izgalmassá teszi, egy rendkívül kielégítő utazás. Minden napom más, sok időt töltök az úton, különböző partnerekkel találkozom és új üzleti kapcsolatokat kötök. Valószínűleg háromnegyedét a munkámnak utazással töltöm a világ egyik pontjából a másikba, és ez szintén nagyon inspiráló számomra. Folyamatosan az üzleteket járom és a partnereinkkel találkozom, hogy megértsem, mit is akarnak a cégemtől. Ugyanakkor nagyon szeretek időt tölteni a londoni anyavállaltnál, egy csodás kreatív csapatom van a tervezői stúdióban. Semmit sem szeretek jobban csinálni, mint a mérnöki irodájában ülni a cégünknek, és a csapatomat kreatívan és stratégiailag vezetni.

Fotó: Sugarbird

Hogyan került kapcsolatba a Sugarbirddel?
Az apám találkozott a Sugarbird csapattal egy párizsi bemutató alatt, és nagyon tetszett neki, amit csinálnak, úgyhogy tovább küldte a projektet a vezetőséghez, hogy a csapat is ránézhessen és eldöntsük, milyen partneri kapcsolatot tudunk kialakítani. Érdekes, mert az édesapám még mindig aktív a cégünkben, és valóban remek szeme van az üzlethez ahhoz képest, hogy már a 70-es éveiben jár.

Fotó: Sugarbird

Mit gondol a Sugarbird Smiley kollekciójáról?
Szenzációs! A Sugarbird kreatív csapata csodás munkát végzett a londoni divatcsapattal. A kollekció valóban a cég pozícióját képviseli és nagyon jól összemossa a kifutós vagányságot az elérhető minőséggel. Ezt nevezném a Smiley egyik fő különlegességének, hiszen vannak kollekcióink a világ legbefolyásosabb divatcégeivel, ugyanakkor jelen vagyunk a minőségi ruhamárkák üzleteiben is, amelyekkel óriási tömegeket érhetünk el. Úgy gondolom, hogy ezek alapvető hozzávalók ahhoz, hogy a Smiley a vásárlói tudatban fontos szerepet töltsön be és mindig releváns maradjon.

Tervezik, hogy még szorosabbra kötik a divatvilággal való együttműködéseket?
Folyamatosan szoros kapcsolatban vagyunk a divattal. Szuper közel áll a szívemhez, és ez egy olyan terület, amiben valódi gyakorlatom van. Az elmúlt két évben a világ legjobb márkáival működtünk együtt a Moschinotól kezdve a Fendiig, Anya Hindmarchtól Giuseppe Zanottiig. Sok izgalmas bejelentenivalónk van most is, amelyekre időben fény fog derülni, úgyhogy figyeljék csak ezeket a csatornákat:)

Fotó: Sugarbird

Kattints ide a kollekció darabjaiért:

Exkuzív interjú: Nicolas Loufrani, a Smiley cég igazgatója mesél a Sugarbird kollekciójáról A Sugarbird Smiley kollekciója a Smiley céggel szoros együttműködésben született. Nicolas Loufrani a Sugarbird divatbemutatóján


Galéria

Bezárás
2021.06.30.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!
Techxpo További cikkek

Ez is érdekelhet

„Bármi megtörténhet!” - Ismerd meg  Fllozz bemutatkozó dalait!

„Bármi megtörténhet!” - Ismerd meg Fllozz bemutatkozó dalait!

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

A nők több mint felét érinti az inkontinencia az élete folyamán – szülész-nőgyógyász beszél a tabukról (x)

A nők több mint felét érinti az inkontinencia az élete folyamán – szülész-nőgyógyász beszél a tabukról (x)

5 dolog, amit azonnal meg kell tenned, ha online bántalmazás áldozata lettél (x)

5 dolog, amit azonnal meg kell tenned, ha online bántalmazás áldozata lettél (x)

Íme 4 tipp, hogy a stressz ne tegye tönkre az ünnepeket! (x)

Íme 4 tipp, hogy a stressz ne tegye tönkre az ünnepeket! (x)

Így kerüld el otthon a bakteriális vaginózist (x)

Így kerüld el otthon a bakteriális vaginózist (x)