Exkluzív vendégek és izgalmas programok színesítik a budapesti divathetet

Szponzorált tartalom

2019. március 25.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Számos újdonsággal, a hazai és nemzetközi szakma legmeghatározóbb neveivel készül a Magyar Divat & Design Ügynökség a 2019 / 20-as őszi-téli kollekciókat felvonultató divathétre. A Budapest Central European Fashion Weeket (BCEFW) március 29-31. között rendezik meg a Várkert Bazárban.

Kikkel találkozhatsz, ha kilátogatsz?

A közép-európai régió egyik legmenőbb eseményén részt vesz többek között a divatszakma elé kritikus tükröt tartó Diet Prada két alapítója, Lindsey Schuyler és Tony Liu, akiket több, mint 1 millióan követnek az Instagramon. A fővárosban lesz a divathét alatt a Vogue Hong Kong online szerkesztője, Declan Chan, a Dazed és az Allura újságírója Kristen Bateman, a New York-i Barney's egykori munkatársa, a profi márkaépítő és stylist, Hannah Bibb, az olasz divatkamara munkatársai, a nemzetközi showroomok vezetői, illetve a Dj-ként is ismert japán "Twin fluencer", az Amiaya.

Jancsó Péter (Young Talents), Nubu, Zsigmond Dóra menswear

Minden eddiginél erősebb szakmai jelenlét

A Várkert Bazárban mutatja be legújabb kollekcióját az a nyolc magyar márka – az Abodi, az Artista, a Celeni, a Cukovy, az Elysian, a Je Suis Belle, a Tomcsányi és a Zsigmond Dóra menswear –, akik részt vesznek az olasz divatkamara mentorprogramjában és a milánói divathéten is prezentáltak februárban. Emellett,bemutat többek között a Nanushka, a Nubu, az Áeron, a lengyel Neige, a cseh Laformela és az olasz "Who's On Next 2017" finalistája, Marco Rambaldi. A kifutóra szánt összeállításokban a Vogue Italia stylistja, Giulio Martinelli nyújt szakmai támogatást a tervezőknek.

A fiatal tehetségek a Young Talents szekcióban mutatkoznak be, míg Kis-Juhász Fábián egy prezentáció keretében mutatja be a London Fashion Weeken nagy sikert aratott kollekcióját.

Tomcsányi, Cakó, Nanushka

Kreatív energiák Pesten és Budán

Több budapesti showroom is különböző programokkal színesíti a divathetet, a Margot Store-ban prezentál például a GrandPa Menswear és Daubner Anna is. A belvárosi Je Suis Belle-ben, Marozsán Erika hímzett képei "kommunikálnak" a tervezők ruháival. Anna Amélie a Katona József Színház kirakatára rajzolja egyvonalas grafikáit, míg a PinkPonilo Stúdió a kapszula gardrób kialakításról tart workshopot.

Sármán Nóra, Abodi, Nanushka

Fény derül a magyar tervezők és a napszemüvegekben utazó Tipton kollaborációjának koncepciójára, illetve a helyszínen az ügynökség és a MOL Magyarország Fresh Corner formaruhatervező pályázatának eredményeit is kihirdetik.

Jegyek korlátozott számban kaphatóak a jegymester.hu oldalán. További információk az eseménnyel kapcsolatban a weboldalon és SM felületeken.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Az offline tervezés és naplózás tizenkét legnagyobb előnye - Változtasd meg az életedet a BuJóval!

glamour plusz ikon Az offline tervezés és naplózás tizenkét legnagyobb előnye - Változtasd meg az életedet a BuJóval!

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Ha nem tudod, mi a legjobb ajándék a párodnak, akkor nem csigázunk tovább! Nézd meg, mivel mehetsz biztosra! (x)

Ha nem tudod, mi a legjobb ajándék a párodnak, akkor nem csigázunk tovább! Nézd meg, mivel mehetsz biztosra! (x)

Tényleg elképesztő minőségű fotókat készít ez a telefon, és még karácsonyi ajándéknak is tökéletes! (x)

Tényleg elképesztő minőségű fotókat készít ez a telefon, és még karácsonyi ajándéknak is tökéletes! (x)

Must have téli kiegészítők, amiket imádni fogsz, mert szuperül kombinálhatók (x)

Must have téli kiegészítők, amiket imádni fogsz, mert szuperül kombinálhatók (x)

Már nem úgy veszünk ajándékot, mint eddig - ez gyökeresen megváltozott (x)

Már nem úgy veszünk ajándékot, mint eddig - ez gyökeresen megváltozott (x)