Exkluzív vendégek és izgalmas programok színesítik a budapesti divathetet
Szponzorált tartalom
Számos újdonsággal, a hazai és nemzetközi szakma legmeghatározóbb neveivel készül a Magyar Divat & Design Ügynökség a 2019 / 20-as őszi-téli kollekciókat felvonultató divathétre. A Budapest Central European Fashion Weeket (BCEFW) március 29-31. között rendezik meg a Várkert Bazárban.
Ezeket láttad már?
Kikkel találkozhatsz, ha kilátogatsz?
A közép-európai régió egyik legmenőbb eseményén részt vesz többek között a divatszakma elé kritikus tükröt tartó Diet Prada két alapítója, Lindsey Schuyler és Tony Liu, akiket több, mint 1 millióan követnek az Instagramon. A fővárosban lesz a divathét alatt a Vogue Hong Kong online szerkesztője, Declan Chan, a Dazed és az Allura újságírója Kristen Bateman, a New York-i Barney's egykori munkatársa, a profi márkaépítő és stylist, Hannah Bibb, az olasz divatkamara munkatársai, a nemzetközi showroomok vezetői, illetve a Dj-ként is ismert japán "Twin fluencer", az Amiaya.
Minden eddiginél erősebb szakmai jelenlét
A Várkert Bazárban mutatja be legújabb kollekcióját az a nyolc magyar márka – az Abodi, az Artista, a Celeni, a Cukovy, az Elysian, a Je Suis Belle, a Tomcsányi és a Zsigmond Dóra menswear –, akik részt vesznek az olasz divatkamara mentorprogramjában és a milánói divathéten is prezentáltak februárban. Emellett,bemutat többek között a Nanushka, a Nubu, az Áeron, a lengyel Neige, a cseh Laformela és az olasz "Who's On Next 2017" finalistája, Marco Rambaldi. A kifutóra szánt összeállításokban a Vogue Italia stylistja, Giulio Martinelli nyújt szakmai támogatást a tervezőknek.
A fiatal tehetségek a Young Talents szekcióban mutatkoznak be, míg Kis-Juhász Fábián egy prezentáció keretében mutatja be a London Fashion Weeken nagy sikert aratott kollekcióját.
Kreatív energiák Pesten és Budán
Több budapesti showroom is különböző programokkal színesíti a divathetet, a Margot Store-ban prezentál például a GrandPa Menswear és Daubner Anna is. A belvárosi Je Suis Belle-ben, Marozsán Erika hímzett képei "kommunikálnak" a tervezők ruháival. Anna Amélie a Katona József Színház kirakatára rajzolja egyvonalas grafikáit, míg a PinkPonilo Stúdió a kapszula gardrób kialakításról tart workshopot.
Fény derül a magyar tervezők és a napszemüvegekben utazó Tipton kollaborációjának koncepciójára, illetve a helyszínen az ügynökség és a MOL Magyarország Fresh Corner formaruhatervező pályázatának eredményeit is kihirdetik.
Jegyek korlátozott számban kaphatóak a jegymester.hu oldalán. További információk az eseménnyel kapcsolatban a weboldalon és SM felületeken.