Emma Bunton magyar zenekarral szólaltatta meg a Spice Girls slágerét, olyan reklámot csinált Budapestnek, amilyet még senki
Emma Bunton, a Spice Girls egykori tagja különleges módon idézte fel a legendás zenekar egyik legnagyobb slágerét. A Budapest Scoring Orchestra segítségével új életet lehelt egyik kedvenc dalába, és ezzel ráirányította a figyelmet Magyarországra. Ezúton is köszönjük neki!
Ezeket láttad már?
Emma Bunton friss Instagram bejegyzésében osztotta meg, hogy Budapesten rögzítette a Spice Girls ikonikus dalát, a „2 Become 1”-t, méghozzá egy magyar zenekarral, a Budapest Scoring Orchestrával. Az énekesnő elárulta, hogy a szimfonikus hangszerelés annyira magával ragadta, hogy libabőrös lett az élménytől. A videó azóta nyilvánosan elérhető, és nemcsak a Spice Girls rajongóinak szól, hanem Budapestet is népszerűsíti.
Lenyűgözte az élmény
Emma Bunton posztjában így fogalmazott: „Az év elején hihetetlen lehetőséget kaptam arra, hogy rögzítsem az egyik kedvenc Spice Girls slágeremet, a '2 Become 1'-t, az elképesztően tehetséges Budapest Scoring Orchestra segítségével! Hallani, ahogy a dal életre kel egy ilyen csodálatos zenekarral, libabőrös élmény volt – valódi varázslat!”
A dalt filmre is vették, és a videó már elérhető Bunton hivatalos csatornáin. Az énekesnő arra kérte a rajongóit, hogy osszák meg véleményüket, hiszen számára fontos, hogy a közönséghez is eljusson az a különleges hangulat, amit a budapesti felvétel során átélt.
Ilyen a tökéletes reklám
A Spice Girls a '90-es évek egyik legnagyobb népszerűségnek örvendett popzenekara volt, amely „girl power” üzenetével forradalmasította a popkultúrát. A csapat öt tagból állt: Victoria Beckham (Posh Spice), Geri Halliwell (Ginger Spice), Melanie Brown (Scary Spice), Melanie Chisholm (Sporty Spice) és Emma Bunton (Baby Spice). 1996-os debütáló slágerük, a „Wannabe” azonnal világsiker lett, és több mint egy évtizedes karrierjük során olyan dalokat adtak ki, amelyek generációk zenei világát határozta meg.
A „2 Become 1” egyike a Spice Girls legemlékezetesebb balladáinak, amely a szeretetről és az összetartozásról szól. Az újragondolt, szimfonikus változat Emma Bunton előadásában nemcsak nosztalgiát ébreszt, de új árnyalatokkal is színesíti a dalt.
Bunton projektje egyben tökéletes reklám Magyarországnak, hiszen a posztra több mint 56 ezer lájk érkezett. Az énekesnő azon túl, hogy egy teljesen új dalélményt osztott meg, a magyar főváros tehetségeire is felhívta a figyelmet. A videót már most rajongók ezrei dicsérik, és aligha kérdés, hogy Budapest ismét bebizonyította: méltán tartják számon a világ egyik legkiemelkedőbb kulturális központjaként.