Élőben, az Instagramon végzi ki magát az egyik legmenőbb olasz divatmárka
Sajnálatos, ami a szemünk előtt történik az egyik legizgalmasabb olasz divatmárkával a Dolce & Gabbanával, de valójában a zuhanásukért csak, és kizárólag saját magukat okolhatják. És ha őszinték akarunk lenni, mindent megtesznek a bukásukért.
Ezeket láttad már?
A 33 éves olasz divatház történetének nagyobb része egyértelműen sikertörténet, azonban a tervezőpáros egy pár éve mintha elveszítette volna a fonalat. Pedig hálát adhatnának az égnek, hogy sikerült fennmaradniuk, hiszen belekeveredtek egy komolyabb adócsalási botrányba, amiből hosszú pereskedés után sikerült kikecmeregniük. A közösségi médiában azonban mindent megtesznek, hogy amit a revizoroknak nem sikerült elérniük, azt megtegyék saját maguk, és csődbe kormányozzák a cégüket.
A Dolce & Gabbana már az utóbbi időben is sokat tett érte, hogy a legutáltabb márka legyen. Kezdődött azzal, hogy bár a névadó tervezők mindketten melegek (korábban egy párt alkottak) páros lábbal szálltak bele a közösségükbe, amikor 2015-ben kijelentették, hogy bizony ellenzik, hogy meleg párok fogadhassanak örökbe. Aztán még egy kicsit lamentáltak azon is, hogy a mesterséges megtermékenyítés sem jó. Nem is olyan régen azzal haragította magára a két jómadár az internet népét, hogy Melania Trump mellé álltak, majd pedig azzal, hogy beszóltak az egyik legkedveltebb olasz közösségimédia-sztárnak, Chiara Ferragninak.
Ezek után sikerült összehozniuk a rasszista kínai kampányukat. A szerencsétlen evőpálcikás poénjukat valószínűleg csak ők gondolták viccesnek. Ahogy beszámoltunk róla, Stefano Gabbana és Domenico Dolce megpróbált egy videóüzenetben tüzet oltani, de úgy tűnik, ennyi botránnyal a hátuk mögött, ez már nem lesz elegendő.
Tüntetők a Dolce & Gabbana londoni üzlete előtt 2015 tavaszán:
A divatház tervezőpáros valószínűleg semmit nem tanult abból, ami az utóbbi években történt. És a szénájuk egyre rosszabbul áll. Úgy tűnik, hogy a Dolce & Gabbana alapítói úgy gondolják, hogy a botrányos megnyilatkozásaik is végső soron növelik az ismertségüket és a népszerűségüket. Azonban nagyon úgy tűnik, hogy egy rasszista megnyilvánulást nem lehet egy bocsánatkéréssel elintézni. Valószínűleg könnyebben hinnénk az olasz tervezőknek, ha nem a sokadik hasonló megnyilvánulásuk lenne. Az viszont máris biztos, hogy a kínai online áruházak nem kérnek többet a Dolce & Gabbana termékeiből, és visszavonják a divatház termékeinek forgalmazását. Hasonlóképpen járnak el az olyan online luxusáruházak, mint a net-a-porter.com és yoox.com is, akik egyelőre a kínai piacon teszik elérhetetlenné a divatház termékeit. Mivel a márka a Melania Trumpos ügy óta Amerikában sem áll túl jól, és most a távol-keleti piacon is bajba kerültek, valószínűleg idén érzékeny veszteségeket könyvelhetnek majd el. Igaz, ahogy mondtuk is, ezért legfeljebb saját magukat hibáztathatják.
Egy a felháborodott kínai reakciókból: