Elképesztő: a Louis Vuitton sámánt bérelt a bemutatója előtt
Sok elképesztő történetet hallunk a divatvilágból, tényleg olyanokat, amiket el sem hinnétek, de most a Louis Vuitton háza tájáról érkezett az év legmegmagyarázhatatlanabb híre.
Ezeket láttad már?
A francia luxusmárka a Forbes gazdasági szaklap szerint a világ 15. legértékesebb márkája, emberi ésszel fel nem fogható pénzt ér ma a Louis Vuitton. A legnemesebb és legdrágább anyagokkal dolgoznak, magasan képzett kézművesek készítik a termékeiket, de természetesen a legmodernebb technológiákat és a dizájnszakma legnagyobb neveit alkalmazzák. Ha azt gondolnánk, hogy vajon olyan cég, ahol már beköszöntött a XXI. század, akkor az biztosan egy olyan cég lenne, mint a Louis Vuitton, ami ugyan stabilan támaszkodik a hagyományaira, de nagyon is halad a korral.
Őrület! 17 millió adtak ezért a bilincsért, és elképesztő története van
Őrület! 17 millió adtak ezért a bilincsért, és elképesztő története van
Modern technikák, XXI. század ide vagy oda, az időjárást még a világ 15. legnagyobb márkája sem tudja irányítani. De legalább megpróbálják. A május végén Dél-Franciaországban tartott cruise show-juk előtt felbéreltek egy sámánt, hogy távol tartsa az esőt a bemutató idejére.
A nap nem sütött, de a minimális cél teljesült, nem esett a cruise show-n:
Igen, egy sámánt. Nem igazán tudjuk, hogy milyen praktikákkal győzködte a sámán a természet erőit, hogy ne legyen zuhé, de úgy tűnik, hogy bejött, mert nem mosta el a víz a Louis Vuitton bemutatóját. Ha azt gondolod, hogy mindez csak valami jópofa tréfa, akkor nagyon is tévedsz! A Page Six nevű oldal utána eredt a kérdésnek, és kiderült, hogy a márka nem először szövetkezik sámánokkal. Egy riói és egy korábbi tokiói bemutatójuk alkalmával is sámánt szerződtettek, hogy a szabadtéri show-t ne zavarják meg az égiek. Vetélytársaik csak abban bízhatnak, hogy ráolvasást, rontó átkot nem vállal a Louis Vuitton sámánja.