Elindult a régió első digitális divat showroomja
A koronavírus felgyorsította a digitalizációt, átformálta a fogyasztási szokásokat. Online robbanás következett be a divatvilágban is. Ezt a hullámot lovagolja meg a Budapest Central European Showroom.
Ezeket láttad már?
A fejlődés egyik mozgatórugója az e-kereskedelem bővülése. A gyors alkalmazkodás pedig bevételt és versenyelőnyt jelenthet a divatmárkák számára.
Az ágazatban rejlő lehetőségeket felmérve, valamint az elmúlt év tapasztalatai alapján indult el a kortárs magyar márkák nemzetközi piacra lépését és népszerűsítését támogató Budapest Central European Showroom (BCES). A B2B megoldásokra építő platform innovatív vásárlási élményt kínál a nemzetközi beszerzők és viszonteladók számára, miközben személyreszabott tanácsadást, kommunikációs illetve értékesítési szolgáltatásokat nyújt a márkák részére.
A digitális showroomot létrehozó Budapest Central European Accelerator küldetésének tekinti a hazai divat és designipari vállalkozások szakmai és üzleti fejlesztését. Célja, hogy nemzetközi akcelerációs módszertani minták és specifikus iparági trendek ismeretében a leghatékonyabban segítse a vállalkozások növekedését. Mentorjaik elismert nemzetközi márkáknál szerezték szakmai tapasztalataikat a divat, design, luxus és technológia területein mind multinacionális, mind startup környezetben. Ezentúl segít a vállalkozásoknak megtalálni a megfelelő befektetési és szakmai partnereket, angyal befektetőket, kockázati tőkebefektetőket.
A BCE Showroom ideiglenesen fizikális formában is nyitva áll a releváns viszonteladók számára a számos építészeti díjat nyert BudaPart városnegyedben, ahol a fejlesztésért felelős Property Market kiemelt figyelmet fordít a valódi közösségi lét kialakítására, az egyedi és kortárs ötletek támogatására.
A jelenleg tíz divatmárkával indult showroom vezetőinek jövőbeli tervei között szerepel a tehetséges, külföldi piacon való megjelenésre képes magyar és régiós tervezők programba való bevonása, valamint a hazai és nemzetközi divateseményeken, mint például a Milan Fashion Week-en vagy a Budapest Central European Fashion Weeken való offline megjelenés is.
A videót készítette: https://www.srmedia.hu/
Helyszín: @budapart