Egyedüli magyar meghívottként prezentált Kuala Lumpurban a Faludi G divatmárka!

2017. december 20.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Olvashattatok már nálunk Faludi Gabriella különleges ékszerkollekcióiról; a márka ezúttal nemzetközi babérokra tört, ugyanis a Faludi G egyedüli magyar meghívottként képviselhette Magyarországot a nagynevű Kuala Lumpur-i divateseményen. A kint megszerzett tapasztalatokról mesélt nekünk Gabriella.

Egyedüli márkaként képviselted Magyarországot Kuala Lumpurban. Hol figyeltek fel rád az esemény szervezői és miben tűnt ki számukra a Faludi G?
A Faludi G idén év elején lépett a nemzetközi színtérre. Első bemutatkozásunk a Londoni Fashion Weeken volt, ahol kaptunk egy pop-up felkérést. Ezen az eseményen Napoleon Latiff divatfotós is jelen volt és elkérte az ékszereinket egy magánprojektjéhez. A képek az Instagramján is megjelentek, ahol felfigyelt rájuk Jimmy Choo és a menedzsere, akik akkor már szakmai kapcsolatban álltak Ravas Lili márkamenedzserünkkel. A kapcsolatfelvétel után bekérték az anyagainkat és több szempontból is megvizsgálták a márkánkat. Ezt követően megérkezett a hivatalos felkérés, hogy vegyünk részt a KL Alta Moda – Kuala Lumpur Fashion Weekendre. A kiutazásunk ekkor még nem volt teljesen biztos, hiszen egy ázsiai út nagy költséggel jár. Nagyon nagy öröm volt számunkra, amikor Zahorján Ivett, a hazai kommunikációért felelős munkatársunk szakmai támogatásával elnyertük a Hungaria pezsgő bizalmát, mely egy közös kampány keretében kiemelt szponzorként járult hozzá malajziai megjelenésünkhöz. A három napos szakmai eseményen – melyen neves buyerek, retail szakemberek, valamint a királyi család és a maláj felsőtízezer is tiszteletét tette – több pozitív visszajelzést is kaptunk a márkával kapcsolatban; mind a statement, mind a classic vonalunk megtalálta közönségét. Azt hiszem, az általunk kifejlesztett üvegmegmunkálási technika és az ékszerek formája, vizuális megjelenése tetszett nekik leginkább.

Több nagynevű divatszakemberrel ismerkedtél össze az út során. Kivel volt a legemlékezetesebb találkozód?
Egyértelműen Jimmy Choo volt az egyik legemlékezetesebb és leginspirálóbb személyiség, akivel találkoztunk Kuala Lumpurban. Nemcsak azért, mert ő egy valódi ikon a divat világában, aki kitartó és fáradságos munkával érte el azt, amit, hanem azért is, mert csodálatos volt látni, hogy mennyire emberi, őszinte személyiség és azt, hogy valóban szívből szurkol a feltörekvő márkák sikereiért.
Szintén nagyon fontos szakmai kapcsolatot szereztünk Catherine Birch Ausztráliában élő divattanácsadó személyében. Catherine egy nemzetközi tapasztalattal és kiterjedt kapcsolati hálóval rendelkező szakember, akivel a további együttműködés lehetősége is felmerült. Benne is a legüdítőbb a nyitottsága, érdeklődése és kooperatív hajlandósága volt.
Több fontos retail szakemberrel – akikkel jelenleg is tárgyalunk a közös munkáról – és diplomáciai jelentőségű személyiséggel (köztük a magyar és az egyiptomi nagykövettel) is tárgyalhattunk kint létünk során. Mindez nem jöhetett volna létre Dr. Fábián Emília külgazdasági attasé közbenjárása nélkül – ezúton is nagyon köszönjük a magyar nagykövetség odaadó támogatását!


Milyen elvárásokkal szembesültél a tárgyalások alatt és milyennek ismerted meg a maláj piacot?
Malajzia egy kevert etnikumú, rendkívül sokszínű, heterogén ország, melyben az egyes nációk sokszor eltérő ízléssel, esztétikai elvárásokkal, öltözködési stílussal bírnak. Mint több ázsiai országban, itt is érzékelhető a luxusfogyasztók és szegényebb réteghez tartozók közti éles szakadék. Jelentős továbbá a kínai hatás, esetünkben a feltörekvő tőkeerős középosztály és a kínai nők státuszbrandektől az individuális jegyekkel bíró márkák felé való eltolódása az, ami fontos lehet. A kínai és maláj piacon inkább a finomabb, klasszikusabb ékszerek voltak a kedveltebbek, a KL Alta Moda prémium- és luxusfogyasztói pedig inkább a statement darabjainkra mondtak igent. A retail szakemberektől számos fontos visszajelzést kaptunk a vásárlói igények kapcsán, amelynek márkaazonos dekódolása már folyamatban van.

Mit tervezel 2018-ra? Várhatnak újabb kollekciót az érdeklődők?
Igen, két új kollekcióval készülünk, tavasszal egy kapszulakollekcióval szeretnénk bemutatkozni és ősszel jön az új nagykollekció. Ezentúl is készülünk még izgalmas dolgokkal, többek közt fejlesztések és arculati változtatások is várhatóak a márka hazai vonalában is.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Az offline tervezés és naplózás tizenkét legnagyobb előnye - Változtasd meg az életedet a BuJóval!

glamour plusz ikon Az offline tervezés és naplózás tizenkét legnagyobb előnye - Változtasd meg az életedet a BuJóval!

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Kíváncsi vagy, melyik smink look illik hozzád a legjobban? Mutatjuk (x)

Kíváncsi vagy, melyik smink look illik hozzád a legjobban? Mutatjuk (x)

Ez az app megmutatja, melyik a tökéletes alapozó árnyalatod (x)

Ez az app megmutatja, melyik a tökéletes alapozó árnyalatod (x)

Tényleg elképesztő minőségű fotókat készít ez a telefon, és még karácsonyi ajándéknak is tökéletes! (x)

Tényleg elképesztő minőségű fotókat készít ez a telefon, és még karácsonyi ajándéknak is tökéletes! (x)

Már nem úgy veszünk ajándékot, mint eddig - ez gyökeresen megváltozott (x)

Már nem úgy veszünk ajándékot, mint eddig - ez gyökeresen megváltozott (x)