Egy napszemüveg lesz minden - Meztelenül bármit eladhatsz
Sex sells - ahogy az angol mondás tartja. Már régóta tudjuk, hogy egy kis erotikával, vetkőzéssel bármit el lehet adni.
Ezeket láttad már?
A divatvilág egyenesen imádja a szexuálisan provokatív reklámokat. Gyakran tűnik úgy, hogy egyes márkák darabjaiból csak azért érdemes vásárolni, hogy minél előbb levegyük őket. A hirdetések legalábbis ezt sugallják. Az American Apparel már tökélyre fejlesztette a sértő, lealacsonyító szexista reklámokat, a Diesel sokáig a humor és a vetkőzés kombinációjában látta a tökéletes hatékonyság titkát, mások pedig művészi körítéssel adagolják a szexet, no és a népszerűsíteni kívánt terméket.
A House of Holland legújabb napszemüveg-kollekciójának reklámját egyáltalán nem akarja semmilyen körítéssel összezavarni. Az energikusan feltörő londoni márka elhívta a szuperszexi Eliza Cummingsot. Megkérték, hogy dobjon le mindent, csak a divatház igencsak mutatós, kicsit retrós napszemüvegeiben pózoljon. Egy gyönyörű meztelen nő, remek napszemüvegek, ilyen egyszerű a képlet. A sex sells recept megint bejött.