Egy kis divattöri: Így fejlődött a Triumph legikonikusabb kollekciója!
A Triumph fehérneműmárka 1886 óta jelen van a piacon és ennek örömére Varsóban egy történelmi kiállítás keretein belül mutatták be az évek során változó fehérneműdivatot.
Az időutazás során gyönyörű darabokat láthattunk kiállítva a 20-as, 30-as, 50-es évektől egész napjainkig.
Ezeket láttad már?
60 éve töretlenül a Triumph legikonikusabb kollekciója az Amourette-széria, melynek titka a generációkat átívelő időtlen eleganciájában rejlik. A klasszikus fazon mellett most egy apró kiegészítővel is gazdagodhatsz, mely egy Thomas Sabo által tervezett Amourette-érem, amit akár a nyakláncunkra vagy a karkötőnkre is felrakhatunk.
És hogy hogyan jutott el idáig ez a lenyűgöző fazon? Vessünk egy pillantást az Amourette történelmére!
2017
A Triumph legújabb Amourette Charm szériája a 2017-es őszi-téli időszakban debütál a legendás divatfotós Rankin és a csodálatos modell, Jessica Hart szereplésével. Újragondolt, kifinomult virágmintás csipkedíszítés a mindennapos luxus érzet és időtlen elegancia jegyében. A bevezetés örömére a Triumph együttműködött a világ egyik legnagyobb ékszertervező cégével, a Thomas Sabo-val, hogy megalkossanak egy exkluzív Charmot, ami a nőiesség ünneplésére.
2013-2016
A 2013-as év újdonsága a fiatalos és trendi Amourette Spotight széria volt, ami a 2014-es Ellen von Unwert által fotózott őszi-téli kampány egyik kulcsdarabja volt. A "Mágikus körmerevítős" Amourette 300 melltartó 2016 egyik legnagyobb újdonsága volt, mely maximális kényelmet biztosít viselője számára, ugyanis a rugalmas, puha anyagból készült körmerevítő biztosítja a megfelelő tartást és formát, egy merevítő nélküli melltartó kényelmével, új trendet teremtve ezzel.
Ezt olvastad már? Ilyen volt a Triumph varsói kiállítása *VIDEÓ*
2005
Az Amourette 300 kollekció mai formájában 2005-ben debütált. A csipkés darabok továbbra is a nőiesség és stílusosság jegyében készültek, miközben gondoskodtak a megfelelő tartásról és kényelemről.
1990
1990-ben került bevezetésre az Amourette 300 csupacsipke melltartója, mely azonnali világsiker lett. Az óriási sikert arató reklámkampányban Naomi Campbell világhírű szupermodell viselte a következő szlogen kíséretében: ‘Für den Körper. Für die Sinne.' (‘A testnek és a léleknek.')
1995
A sikeren felbuzdulva 1955-ben megjelent az első Amourette reklám a divatos, nőies fehérnemű ígéretével.
1994
Az első Amourette koncepció hivatalosan 1954-ben került bevezetésre a Maggy Rouff Paris haute couture divatházzal összefogva. Az Amourette csúcsos mellformát kölcsönző fazonjával, és mély dekoltázsával a nőies gardrób tökéletes alapdarabjává vált.
1886
1886-ban Johann Gottfried Spiesshofer fűzőgyártó és a kereskedő Michael Braun megalapítja a Spiesshofer & Braun névre keresztelt fűzőgyártó manufaktúráját. Ebben az időben minden a női sziluett nyújtásáról szólt, ezért szükség volt olyan ruhadarabokra, mint a fűzők, amik segítettek az ideális nőies és karcsú sziluett kialakításában.