Egy 15 éves srác megcsinálta a divatmajmok álom-Ferrariját
A tavalyi évben aligha lehetett nagyobb őrületet látni a wannabe divatőrültek körében, mint a ´90-es évek után végre újra teljes pompájában hódító logómániát.
Ezeket láttad már?
A divat állandó körforgásban van, így aztán nem meglepő, hogy a nagy tobzódás utáni szolidabb időszakot hamar megint felváltotta a logómánia, megint. Idehaza valamiért persze sosem ment ki a divatból, hogy jól látható, nagy logóval villantson valaki, de bármennyire is furcsa, a világ más részein ez nem minden időszakban magától értetődő menőség. Az utóbbi években azonban igenis. Tavaly annyira a csúcsra jutott a logómánia, hogy immár eggyel nem is lehetett labdába rúgni, az igazi rongyrázás a két logós összeborulásoknál kezdődött.
Ebben is egyértelműen a Louis Vuitton és Supreme összeborulása vitte a pálmát. Az LV-logót aligha kell magyarázni, hiszen a francia luxusmárka Marc Jacobs vezetésével a 2000-es évek státuszszimbólumává vált, a ´90-es években alapított streetwear márka felkapaszkodása egy fokkal rejtélyesebb. Akármi is vezetett ide, de az biztos, hogy ma már nem csupán nagykutyák, bennfentes divatcézárok, de a tinik is sírva fakadnak, ha meglátják a letisztult piros-fehér logót.
Olvastad már? Százezreket egy 20 éves pulcsiért? A Supreme ellenállhatatlan
Hova lehetne mindezt fokozni? Oda, ahová a dubaji milliárdos csemete, aki egyszerűen csak Money Kicks néven csinált internetes karriert, összekombinálta a Louis Vuitton és Supreme összeborulását a luxusélet örök szimbólumával, a Ferrari sportautóval. Még tavaly márciusban alkotta meg (fogalmaznak a külföldi beszámolók, de helyesebben adott utasítást a megalkotására) a Louis Vuitton és Supreme logókkal bevont Ferrarit. Már milliók nézték meg a videót a csodaautóról, ami most azért került a figyelem középpontjába újra, mert ifjú tulajdonosa ráunt, és áruba bocsátotta. Csak 50 millió forintba fájna, a hülyének is simán megéri.