D.I.Y. - Légy te is H&M dizájner!
A svéd világmárkától már megszokhattuk, hogy mindig kitalál valami igazán új és ötletes dolgot, íme a legújabb dobás! Idén tavasszal a H&M eddigi legfiatalabb partnerével működik majd együtt annak érdekében, hogy egy teljesen eredeti pólósorozatot hozzon létre - a H&M-vásárlóinak részvételével világszerte. A reklámok által felkapott Black Book pólómárka mögött André Lorens Stock, egy 18 éves svéd fiú áll. André akkor indította útjára a márkát, amikor egyik, a H&M-nél vásárolt pólójára nyomott mintát varázsolt. Most a H&M ezzel az izgalmas, a h&m.com honlapon keresztül lefolytatott együttműködéssel jutalmazza meg a fiú üzleti tehetségét: januártól kezdve André fogja kiválasztani és a vásárlók kívánságaihoz igazítani a vásárlók által a hm.com-ra beküldött mintákat, amelyekből áprilisra az üzletekben kapható pólók készülnek. André a beküldött képekből mintákat készít, amelyek 10 lány- és 7 fiúpólót fognak díszíteni. A kollekció áprilistól lesz kapható a H&M Divided részlegén. -
Ezeket láttad már?
Arra szeretném inspirálni a világ különböző országaiban élő embereket, hogy kreatív módon gondolkozzanak céljaik elérése érdekében