Divatcsemegék Milánóból
Csalár Bence blogger divathetes kalandjait követhetitek két héten keresztül a GLAMOUR Online-on. Bence exkluzív anyagokkal jelentkezik egyenesen Londonból és Milánóból, a kifutókról és a kulisszák mögül. Figyeljétek oldalunkat a legújabb, izgalmas bejegyzéseiért.
Ezeket láttad már?
Kedves Olvasók,
A milánói Corso Como megannyi nagy divatháznak ad otthont, azonban a divathét ideje alatt még ők is tudnak újat mutatni. Szeptember 24-én nyitották meg a Red Valentino pop-up store-t, amely lényegében egy hatalmas üvegkapszula az utca közepén. Természetesen most sem ilyen egyszerű a dolog!
Bár az üzlet apropója egyértelműen a Milan Fashion Week, a márka kifejezett célja volt, hogy a végső produktum egyszerre legyen látványos, ugyanakkor elgondolkodtató. A brand kreatív igazgatói, Maria Grazia Chiuri és Pierpaolo Piccioli messze földről híresek a kortárs művészet stiláris megközelítéséről. Művészetük a kontrasztokon, a szeretet egyszerű létén, illetve vizuális, irodalmi benyomásokon és az ezáltal létrejövő szintetizált, élénk és egyedi stíluson alapszik.
Ezúttal egy érdekes street art kollaboráció részesei lehettünk. A "Food for Thought" nevű ("Lelki táplálék") kezdeményezés ZAP street artist együttműködésével valósult meg. A csütörtöki performansz alatt az utcán járó emberek ugyanúgy részesei lehettek az alkotás folyamatának, mint bárki más. Adott időpontokban az üzlet legnagyobb külső felületén egy anyagokból készült művészeti alkotáson dolgozott ZAP. Így a kollázs egyfajta kapocs lett minden résztvevő között és az olyan korábban említett hívószavakat, mint a szeretet és összetartozás egy sokkal személyesebb szintre emelte.
A Red Valentino ezzel a programmal sikeresen hozzájárult ahhoz, hogy a divathét többről szóljon, mint ruhák és kiegészítők. Bebizonyították, hogy az emberi tudat és gondolkodás határok nélküli szárnyalásához nem egy VIP esemény a megfelelő, sokkal inkább a nyitott és kreatív alkotói filozófia.
További szép napot,
Bence
Kamera: Sony Alpha