Dior táskát a WeChatről?

2016. augusztus 10.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Egyre nagyobb a nyomás a luxusmárkákon: a zárt világot jelentő, csillogó üzleteikből elő kell bújniuk ahhoz, hogy elérjék azokat, akik vásárlásaikat jobban szeretik online intézni, és készek tetemes összegeket áldozni egy-egy új kiegészítőre.

Nos, a Dior most tett egy nagy lépést ennek érdekében, ehhez pedig a WeChat alkalmazást és Kínát választotta! Az országban hatalmas a kereslet a márka iránt, közben folyamatosan növekszik azok száma is, akik szívesen vásárolnak luxustermékeket online.

A legfelkapottabb kommunikációs appjuk a WeChat (ami lényegében a Viberhez, vagy a Google Massengerhez hasonló kommunikációs alkalmazás) így mindezeket összekötve tulajdonképpen kézenfekvő volt a Dior mostani fejlesztése. Más márkák is bevezetik online sales platformjukat a We Chat-en, például a Cartier, a Montblanc, valamint a Longchamp…

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!
Techxpo További cikkek

Ez is érdekelhet

Ennél a multinál bátran szólhatunk a HR-nek vagy a főnöknek, ha a menopauza megnehezíti a munkavégzésünket

glamour plusz ikon Ennél a multinál bátran szólhatunk a HR-nek vagy a főnöknek, ha a menopauza megnehezíti a munkavégzésünket

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Így kerüld el otthon a bakteriális vaginózist (x)

Így kerüld el otthon a bakteriális vaginózist (x)

Íme 4 tipp, hogy a stressz ne tegye tönkre az ünnepeket! (x)

Íme 4 tipp, hogy a stressz ne tegye tönkre az ünnepeket! (x)

5 dolog, amit azonnal meg kell tenned, ha online bántalmazás áldozata lettél (x)

5 dolog, amit azonnal meg kell tenned, ha online bántalmazás áldozata lettél (x)

Három zseniális budapesti étterem, amit ki kell próbálnod (x)

Három zseniális budapesti étterem, amit ki kell próbálnod (x)