Dior táskát a WeChatről?
Egyre nagyobb a nyomás a luxusmárkákon: a zárt világot jelentő, csillogó üzleteikből elő kell bújniuk ahhoz, hogy elérjék azokat, akik vásárlásaikat jobban szeretik online intézni, és készek tetemes összegeket áldozni egy-egy új kiegészítőre.
Ezeket láttad már?
Nos, a Dior most tett egy nagy lépést ennek érdekében, ehhez pedig a WeChat alkalmazást és Kínát választotta! Az országban hatalmas a kereslet a márka iránt, közben folyamatosan növekszik azok száma is, akik szívesen vásárolnak luxustermékeket online.
A legfelkapottabb kommunikációs appjuk a WeChat (ami lényegében a Viberhez, vagy a Google Massengerhez hasonló kommunikációs alkalmazás) így mindezeket összekötve tulajdonképpen kézenfekvő volt a Dior mostani fejlesztése. Más márkák is bevezetik online sales platformjukat a We Chat-en, például a Cartier, a Montblanc, valamint a Longchamp…