A sikeres magyar divatmárka, a CUKOVY mesés kabátjaiba könnyű beleszeretni
Játékos, költői és szürrealista: a Cukovy Ethernal Reverie kollekciójában elmosódnak a határok. A pufi kabátok és kiegészítők magával ragadó utazásra invitálnak a tompa árnyalatokkal, éles fénykontrasztokkal és anyagjátékkal.
Ezeket láttad már?
A CUKOVY kollekció óda a korlátok nélküli világhoz és a harmonikus természetközeliséghez. A márkára jellemző szétcsatolható és variálható széria transzcendens kalandra invitál, miközben alapvető, természetes emberi igényekre és érzésekre épít: a funkcionalitásra, a biztonságérzetre és a meleg, megnyugtató ölelésekre. Megjelennek a változatos textúrák, amelyek új jacquard és bársonyos anyagokkal egészülnek ki.
Játékosság, futurisztikus darabok
„Az Ethernal Reverie kortárs elmélkedés az egységről és a természettel való harmonikus kapcsolatról. A tervezés során fontos volt számomra, hogy igazán formabontó és futurisztikus darabokat alkossunk, miközben a márka örök játékosságát is előtérbe helyezzük” – mondta Poprádi Flóra, a Cukovy kreatív igazgatója.
A sikeres divatmárka kínálata a szétcsatolható és variálható pufi kabátok mellett praktikus pufi kiegészítőket is felvonultat - többek közt sapkákat, sálakat, nadrágokat, szoknyákat és lábszármelegítőket.
„Amikor megterveztük, hogy a prezentációnkat egy gerilla bemutató fogja megelőzni, eldőlt, hogy a színes pufikabátok mellett egyéb figyelemfelkeltési módszerre is szükségünk lehet. Így esett a választás egy hatalmas CUKOVY feliratra, amivel minden járókelő számára egyértelművé vált, hogy melyik márka bemutatójának lehettek szemtanúi.” – mesélte Flóra.
Prezentáció a Budapest Central European Fashion Week-en
A megszokottnál sokkal sötétebb volt a prezentáció helyszínén, ezért megkérdeztük a tervezőt, mi volt ezzel a szándékuk. „A prezentáció során egy elvarázsolt földöntúli világba szerettem volna repíteni a látogatókat, ahol a színek és formák vannak fókuszban. A modellek kiemelkedtek a sötétségből, és a körülöttük lévő világ egybeolvadt. Spielmann Lili a viráginstallációért, Karcis Gábor pedig a lightmappingért felelt - kettőjük kollaborációja keltette életre az általam megálmodott CUKOVY-világot.
Ezen felül a technika, amit alkalmaztunk (lightmapping) sötétben, illetve félhomályban látható csak. Fontos volt számomra, hogy olyan új és izgalmas prezentációt mutasson be a márka, amely Magyarországon nem megszokott, de külföldön már alkalmazott módszer: eszerint a prezentáció középpontjában inkább a hangulatképzés áll.” – mondta a GLAMOUR Women of the Year díjas divattervező.
Ismered a CUKOVY történetét?
A 2014-ben Tálosi Lívia által alapított CUKOVY magyar kortárs divatmárka, amelynek termékeit a fenntarthatóság, tartósság és játékosság jegyében készítik. Minden darab Magyarországon, magyar varrónők, művészek és beszállítók munkájával készül. A CUKOVY termékpalettája pufi dzsekikből, kabátokból, mellényekből, és kiegészítőkből (sapka, táska) áll. A márka egyediségét a kabátok cserélhető elemei (ujjak, kapucnik) adják, amelyekkel számtalan verzióban párosíthatjuk a termékeket. A CUKOVY kollekciókat az élénk színek, részletes kidolgozás, valamint a laza vonalvezetés jellemzik. A termékek természetes, prémium OEKO-TEX minősítésű anyagokból, újrahasznosított textíliákból készülnek.