Csak a halálfej takar - a szezon legprovokatívabb hirdetése!

2011. július 19.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A Philipp Plein alaposan kitesz magáért mostanában.

A fiatal német márka legújabb dobása a Facebook-bolt nyitása, a forradalmi ötlettel az 1978-as születésű tervező divatháza újra bekerült a köztudatba. Igaz, a márka eddig sem küszködött az ismeretlenséggel, hiszen már 2007 a legjobb márkának választotta a GQ magazin.

A Facebook-üzlet után a 2011-12-es őszi-téli kampányukkal tovább feszegetik a divatrajongók ingerküszöbét. Egyelőre, úgy tűnik, hogy a szezon legprovokatívabb hirdetését sikerült létrehozniuk. A Philipp Plein mindig is szexi, glamúros és vagány márkaként azonosította magát, ehhez mérten most egy valóban nagyon forró hangulatú reklámkampánnyal álltak elő.

A Dylan Don által készített képeken igencsak látványosra sikerültek, más sem kellett hozzá, mint két egészen dögös modell, az új kollekció szőrme és bőr darabjai, és néhány picit kétértelmű beállítás.

pp-02-ok-d0000DCC61ab92ab977ee.jpg
pp-03-ok-d0000DCC72f9ee68f9a11.jpg
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!
Techxpo További cikkek

Ez is érdekelhet

Selena Gomez sejtelmes fotóiból csak úgy árad a meztelenség, pucérruhája nem sokat bízott a képzeletre

Selena Gomez sejtelmes fotóiból csak úgy árad a meztelenség, pucérruhája nem sokat bízott a képzeletre

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Íme 4 tipp, hogy a stressz ne tegye tönkre az ünnepeket! (x)

Íme 4 tipp, hogy a stressz ne tegye tönkre az ünnepeket! (x)

Tényleg rájönnél, ha át akarnának verni? Teszteld le most! (x)

Tényleg rájönnél, ha át akarnának verni? Teszteld le most! (x)

A nők több mint felét érinti az inkontinencia az élete folyamán – szülész-nőgyógyász beszél a tabukról (x)

A nők több mint felét érinti az inkontinencia az élete folyamán – szülész-nőgyógyász beszél a tabukról (x)

Így kerüld el otthon a bakteriális vaginózist (x)

Így kerüld el otthon a bakteriális vaginózist (x)