Cipőreklámot lopott Terry Richardson

2013. május 10.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Nem ritka a divatfotózásban, hogy klasszikus, ikonikus fotókat újraálmodnak.

Glamour szerkesztőség
Fotó: GuyBourdin

Az egy-egy híres sztárról készült emblematikus képek újraértelmezésével rengetegszer találkozhatunk. Az olyan stílusteremtő alkotók, mint Helmut Newton, vagy Richard Avedon állandó inspirációt jelentenek a mai napig.

Nos, az öntörvényű fotós, Terry Richardson is úgy tűnik, tiszteli a hagyományokat, hiszen legújabb kampányfotóját nagy elődjétől lopta, vagy fogalmazzunk úgy, tőle vette az ihletet.

Fotó: TerryRichardson

Bourdin legemlékezetesebb képei közül sok a cipőreklámnak készült. A fotós 1967 és 1981 között készítette a Charles Jourdan márka hirdetéseit. Ennek az egyedülálló kapcsolatnak az eredménye volt ez a fotó is, amelyet most Terry Richardson kölcsönzött méghozzá az Aldo márka kampányához. Neked hogy tetszik az új verzió?

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!
Techxpo További cikkek

Ez is érdekelhet

Ennél a multinál bátran szólhatunk a HR-nek vagy a főnöknek, ha a menopauza megnehezíti a munkavégzésünket

glamour plusz ikon Ennél a multinál bátran szólhatunk a HR-nek vagy a főnöknek, ha a menopauza megnehezíti a munkavégzésünket

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Íme 4 tipp, hogy a stressz ne tegye tönkre az ünnepeket! (x)

Íme 4 tipp, hogy a stressz ne tegye tönkre az ünnepeket! (x)

Három zseniális budapesti étterem, amit ki kell próbálnod (x)

Három zseniális budapesti étterem, amit ki kell próbálnod (x)

Ezeket a hatóanyagokat mindenképpen érdemes beépíteni a bőrápolási rutinba! Mutatjuk, miért (x)

Ezeket a hatóanyagokat mindenképpen érdemes beépíteni a bőrápolási rutinba! Mutatjuk, miért (x)

Így kerüld el otthon a bakteriális vaginózist (x)

Így kerüld el otthon a bakteriális vaginózist (x)