Cipőreklámot lopott Terry Richardson
Nem ritka a divatfotózásban, hogy klasszikus, ikonikus fotókat újraálmodnak.
Ezeket láttad már?
Az egy-egy híres sztárról készült emblematikus képek újraértelmezésével rengetegszer találkozhatunk. Az olyan stílusteremtő alkotók, mint Helmut Newton, vagy Richard Avedon állandó inspirációt jelentenek a mai napig.
Nos, az öntörvényű fotós, Terry Richardson is úgy tűnik, tiszteli a hagyományokat, hiszen legújabb kampányfotóját nagy elődjétől lopta, vagy fogalmazzunk úgy, tőle vette az ihletet.
Bourdin legemlékezetesebb képei közül sok a cipőreklámnak készült. A fotós 1967 és 1981 között készítette a Charles Jourdan márka hirdetéseit. Ennek az egyedülálló kapcsolatnak az eredménye volt ez a fotó is, amelyet most Terry Richardson kölcsönzött méghozzá az Aldo márka kampányához. Neked hogy tetszik az új verzió?