Chatelj Tommy Hilfigerrel a Facebook új botjának segítségével
Ha picit jártas vagy az informatikában, vagy téged is izgalomba hoznak a technikai újdonságok, appok, kütyük, akkor azt is tudod, hogy a Facebook tavaszi nagy konferenciáján a botok bejelentése volt az egyik legnagyobb újdonság.
Ezeket láttad már?
Mit is jelent ez? Tulajdonképpen olyan robotokról van szó, amelyek mesterséges intelligenciával rendelkeznek, üzenetben küldik el neked a legfontosabb híreket, tippeket. A fejlesztés hátterében lévő üzenet egyértelmű: a Facebook, Instagram, Snapchat hírfolyamainkat már teljesen elözönlötték az átláthatatlan posztok, reklámok, és míg a közösségi média segítségével eddig soha nem látott közelségbe kerültünk a márkákkal, illetve a visszajelzések, reakciók lehetősége is azonnalivá vált, addig ez már ez olyan mértékeket öltött, hogy ismét felhúzódott köztünk egy fal, és gyakran az üzenetünk el sem jut már a márkához. Nos, a chat botok célja, hogy ismét elmélyítse és személyesebbé tegye az adott márka, médium és a fogyasztó, olvasó, felhasználó közti kapcsolatot.
Ezt a még csak épp felfelé ívelő trendet sietett meglovagolni a Tommy Hilfiger. Az amerikai márka eddig is rendkívül innovatívan használta a közösségi médiát, az elsők között volt, aki rájött a Snapchat hatalmára, és remek Instagram kampányokkal lepi meg időről időre a követőit. A Messenger alkalmazással pedig lefejlesztették az első botjukat, ami a Gigi Hadid kapszula kollekciójának bemutatásával egy időben debütált, és amely direkt üzenetben küldi el neked a legújabb kollekció darabjait, valamint egyéb érdekességeket, segít megtalálni a hozzád legközelebb eső üzletet, vagy online boltot és az igényeidre is odafigyel. Tulajdonképpen olyan, mint egy személyes vásárlói asszisztensed lenne a Tommy Hilfigernél.
Ki is próbáltuk az új szolgáltatást, mely a Tommy Hilfiger Facebook oldaláról érhető el, csupán rá kell kattintani az üzenetküldésre, és a csoda máris megtörténik.