Cara Delevingne magas sarkúban focizik!
Amerikában február első vasárnapja minden évben úgy megy le a történelemben, mint a Super Bowl Sunday, és a mai napon minden a fociról szól. Aki egyszer az Államokban él és mozog, az NFL rajongó, és a tévére tapadva, izgalommal eltöltve nézi barátaival, családjával csirkeszárnymajszolás és sörivás közepette.
Ezeket láttad már?
Mivel minden évben az USA-ban az amerikai focikupa közvetítése generálja a legnagyobb nézettséget, rengeteg energiát fektetnek a műsorba, melynek félidején a legnagyobb sztárok lépnek fel világraszóló előadással. Viszont, ezt a rendkívüli alkalmat a különböző márkák is kihasználja, ugyanis a legeslegjobb reklámokkal rukkolnak elő csakis ezért. Ha az ember nem is NFL rajongó, már csak a zseniális, félperces reklámok és mozielőzetesek miatt is érdemes követni a mérkőzést.
Ennek fényében készült a DKNY legújabb kampánya is, mely a sikkes focirajongókat célozza meg, természetesen. Ahogy már pár szezon óta, most is Cara Delevingne a kampány arca kiegészítve Jourdan Dunn és Eliza Cummings modellekkel, illetve A$AP Rocky rapperrel.
A csapat ismét lefoglalja a Times Square-t, míg magas sarkúban taxikra másznak fel, fociznak és tulajdonképpen egy káoszt okoznak New York legforgalmasabb terén. A rövid reklám Cara ikonikus pimaszkodásával zárul, melyhez a modell ennyit fűzött hozzá a forgatás után: "Ha bármelyik focicsapat keresne egy új hátvédet, akkor tudják, hogyan találnak meg" – viccelődött.
Kattints a videóra: