Cara betiltva!
Nem is igazán tudjuk, hogy a reklámszabályozó testületek jót, vagy rosszat tesznek a márkákkal, akiknek betiltják, vagy éppen korlátozzák a hirdetéseiket.
Ezeket láttad már?
A nagy ügybuzgalom, gyakran éppen hogy ráirányítja a figyelmet a kérdéses hirdetésre, és ezzel csak még inkább hasznot hajtanak a cégeknek. Itt van például most Cara Delevingne esete, akire egyébként is fokozottan kíváncsi a divatvilágot követő sajtó világszerte, Angliában pedig ezen túl is igazán közkedvelt sztárnak számít. Nem csoda, hogy az Egyesült Királyság reklámszabályozó döntéshozói szinte szívességet tettek neki, és az általa reklámozott divatcégnek azzal, hogy egyik kampányát most tiltólistára tették.
Ki más lenne persze a márka, mint a provokálásban mindig is élen járó Tom Ford!? A Black Orchid névre keresztelt parfüm hirdetésében Cara Delevingne anyaszült meztelenül hemperedik a vízbe, kezében egy üvegcse kölnivel. A reklámszabályozók szerint a kép szexuálisan provokatív, és képes a nyugalom megzavarására, ezért korlátozták a megjelenését. Kitiltották például az iskolák 100 méteres körzetéből, illetve köztéri plakáton a reklámfotó nagysága nem haladhat meg bizony méretet.