Bumfordi csizma a Black Friday slágere
Amerikában a hálaadást követő nap a karácsonyi ajándékvásárlás kezdete, nem hivatalosan, de a szokás így tartja.
Ezeket láttad már?
Már régóta bevett szokás, hogy a kereskedők hihetetlen kedvezményekkel csábítják a vásárlókat, ezért aztán rendszerint hatalmas a tömeg a boltokban. Természetesen az internetes boltok sem maradhatnak le a vásárlási őrületről. Mindent egybevetve az előzetes becslések szerint az amerikaiak egyetlen nap leforgása alatt csaknem 10 milliárd dollárt költöttek. A Black Friday tehát idén is óriási tömegeket vonzott, ami azt jelenti, hogy 10 százaléknál is nagyobb összeget költöttek a vásárlók, mint tavaly.
A divatmárkák üzleteit valósággal kifosztják ezen a napon, de az internetes áruházakban természetesen a technikai kütyük eladása a legnagyobb. Idén is játékkonzolt vásároltak a legtöbben online. Divatmárka a negyedik helyen szerepel, méghozzá nem is akármi, hanem az időnként nagy vitákat kiválta Ugg csizma. A márka kényelmes, és népszerű csizmáit a vásárlók töretlenül imádják, annak ellenére, hogy a sztárstylistok már számos alkalommal kiátkozták az Ugg csizmáit, mondván, hogy egy ilyen csúnya terméknek már rég el kellett volna tűnnie. Nos, a vásárlók nem így gondolják, olyannyira nem, hogy a legfrissebb felmérések szerint hamarosan például minden amerikai háztartás lesz legalább egy Ugg csizma. Egyszóval, a csúnya csizma diadalmenete tovább tart.