Búcsú a Louis Vuitton ikonikus színétől
A francia divathát ikonikus termékei a táskák, de legalább ennyire ikonikussá váltak a Louis Vuitton csomagolásait is. Már attól borzasztóan trendinek tűnik valaki, ha csak egy csokoládészínű bevásárlószatyrot lóbált a márka logójával.
Ezeket láttad már?
Hiába tűnik apróságnak, de a csomagolás nagyon fontos megjelenése a márka filozófiájának, sokat hozzáad az imidzshez, éppen ezért nem szoktak gyakran váltogatni ezt sem, de a Louis Vuitton most megtette. A csokoládészínű papír helyett mostantól a sárga egy mutatós árnyalata, a sáfrányszín határozza meg a márka csomagolását.
Ezt az árnyalatot a Louis Vuitton csapata csak "Imperial Saffron" néven emlegeti, ami nem is igazán nevezhető újdonságnak a párizsi divatház részéről, hiszen az 1920-as években ilyen színű volt a márka csomagolása.
A sáfrányszín csomagolást a merész, kobaltkék színű szalagok és fülek teszik még mutatósabbá. Meg kell hagyni, ez hatás teljesen az ellentéte az eddig jól ismert barna csomagolásnak! Neked bejön?