Bojkott! Kiakadt a luxusmárka
A népszerű és jó nevű párizsi Colette áruház kihúzta a gyufát a luxusmárkánál.
Ezeket láttad már?
Mióta Hedi Slimane lett a Saint Laurent márka kreatív igazgatója, a divatház termékei helyett a sokoldalú szakember ötleteivel foglalkozik a sajtó. Igaz, Slimane alapos felfordulást okozott a közkedvelt cég körül. Valamiért úgy gondolta, hogy a legendás divatház Saint Laurent Paris néven sikeresebb lesz. Hosszú távon még persze igaza is lehet, egyelőre azonban felesleges izgágáskodásnak véli mindenki.
Bármennyire is szeretjük a fotós-tervezőt, meg kell állapítanunk, hogy kommunkikáció és humorérzék terén még van hova fejlődnie. A Colette áruházat egész egyszerűen kitiltották a Saint Laurent divatbemutatóiról, mivel termékeik között megtalálható egy vicces póló, ami a névváltoztatáson viccelődik. Az "Ain´t Laurent Without Yves" és a "What About Yves" feliratú pólókat a márka elleni támadásként értékelték. Tény, hogy az internetes vásárlók kedvenc termékei voltak ezek a darabok, az áruházban azonban igencsak jól fogytak a Saint Laurent kreációk is. Ennek ellenére Hedi Slimane és társai úgy határoztak, hogy móresre tanítják a Colette vezetőit és nem engedték be őket a bemutatóra, továbbá kijelentették, hogy bojkottálják az áruházat.
Érdekes módon a Céline, a Hermés vagy a Cartier nem vette ennyire komolyan a dolgot, bár hasonló vicces pólók az ő átformált logójukkal is kaphatók a Colette áruházában. Annyira elragadta őket a hév, hogy még a Document magazinnak az üzletbe tervezett rendezvényét is megtorpedózták, mivel Hedi Slimane fotózta az egyik címlapverziót. Látszik, hogy nagyon nagy erőfeszítéseket tesz Slimane azért, hogy valami igazán emlékezetest alkosson, de valljuk meg, ezek a felesleges butaságok egyelőre beárnyékolják az erőfeszítéseit.