Bemutatkozik a The Glow divatblog
Az első nehézséget a névválasztás jelentette, sok gondolatot kellett körbejárnunk mire megtaláltuk azt a nevet, amely alkalmas arra, hogy ne csak összefogja a tervezők munkáit, de erősítse is azokat, eközben önálló brandként is meg tudjon állni. A név kitalálását követően a számomra izgalmas, kreatív munka a logótervek kiválasztásával kezdődött. Egy grafikusok által használt weboldalon több száz terv érkezett a kiírásunkra, ezek közül választottuk ki a győztes tervet.
Ezeket láttad már?
A név és logó kiválasztását, a weboldal kialakítása, majd az itthoni fotózások követték. Az ezekkel kapcsolatos egyeztetések mellett az én feladatom volt a kapcsolatfelvétel a magyar divattervezőkkel is. Decemberben öt tervező/ tervező csoport termékeivel indítottunk, a kezdő ötös az Aimée, Annaeva, Virag Kerenyi, Komod, valamint a saját márkám a Galla volt. A weboldal beindításához szükséges munkálatok közül a tárgyfotózás volt messze a legfárasztóbb. Az öt brand összesen több, mint száz terméket küldött Londonba és ezekről a ruhákról, táskákról és ékszerekről egyesével kellett tárgyfotókat készítenünk. Ráadásul a két napos fotózás alatt készültek a lookbook képeink is.
A márkaépítéshez az identitást megteremtő kampányképek is elengedhetetlenek, ezeket a képeket Éder Krisztiánnal készítettük a Hotel Nemzetiben.
Ezek voltak tehát az első lépéseink. A későbbiekben a londoni tapasztalatainkról, a webshopon fellelhető márkákkal kapcsolatos hírekről, a terveink közt szereplő bővítésekről, további magyar és angol tervezőkkel történő együttműkődésről is be fogok számolni.
Galla Zoltán Péter