BEANGO FW2013 kapszulakollekció
Új márka debütál kapszulakollekciójával, kreatív üzletasszonyoknak, stílusos karrierista nőknek, akiknek titkon fontos a kényelem. Szakmai fejlődésükben nagy szerepet játszik határozott, szigorú megjelenésük.
Ezeket láttad már?
A szettekhez illő táskák a Beango márka fontos részét képezik, a tervező személyes kedvencei, hiszen a limitált szériás dizájnerr táska megnyerte a Hong Kong-i Design a Bag táskatervező pályázat kategóriadíját. A 100% bőrből készült kiegészítők a Bauhaus időszakot idézik. A legendássá vált fogalom, legnagyobb hatású mozgalom, amely történetének tizennégy éve alatt gyökeresen megváltoztatta az építészet és az iparművészet alapelveit. Ma sok olyan művész van, aki inspirációs forrásául választja, hiszen amellett, hogy nagyon tág fogalomkör, olyan stílusirányzatokat taglal többek között, ami a divat világában jelenleg trendi stílusirány, mint például a minimalizmus, nonkonformizmus.
A vastag bőrből készült táska szabásmintájában az az érdekesség, hogy egyetlen darabból van, négy ponton bemetszve, a metszések vonalán összevarrva. Tökéletes kiegészítője az elegáns városi nőnek.
A kollekciók darabjai megvásárolhatóak lesznek a hamarosan induló új webshop felületén, a www.beango.nu oldalon, addig is a bea@beango.nu címen várják a megrendeléseket.
A Beango márkáról
Az erdélyi születésű divattervező, László Bea, a Beango márka megálmodója Kolozsváron és Budapesten, a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemen tanult. 2008-ban indult divatblogja, a beango.blogspot.com mára már sokak számára ismert. A blog-vezetéssel szerzett tapasztalatok is nagyban hozzájárultak a márka kialakulásához.
Munkája számos alkalommal elismerést nyert, ilyen a TV2 Tehetségkutató műsorában, a Divatkreátor 2-ben elért szép eredmény (2010), a Triumph Inspiration Award harmadik helyezése (2012), a Dekorszövetség által megrendezett babaöltöztető verseny különdíja (2012), vagy a Design a Bag Hong Kong-i táskatervező verseny kategória díja (2013).
"Önkritika, irónia és lázadás, nyugodtság és őrültség egyszerre. Ezek által hangulatokat teszünk viselhetővé, mely romantikus, álmodozó, de ugyanakkor excentrikus. A cél érvényesülni és láttatni mindazt, ami egy erős esztétikai értéket képvisel és főleg inspiráló." (Beango)
Urbán, cool-luxus, sportos-elegáns, avantgarde, formabontás és formaépítés, a különleges, néhol meglepő szabásvonalak miatt más értelmet kap a nőiesség, megszűnik törékenynek lenni, ehelyett határozottságot és erőt sugároz, pszichikai és fizikai komfortérzetet kínál. Ezeket a ruhákat viselve egy világváros divatszférájában érezhetjük magunkat, akárcsak Párizs, London vagy Amsterdam utcáit rónánk.
Kattints a galériára, ahol megtekintheted a Beango 2013 őszi-téli kollekciójának fotóit:
BEANGO FW2013 kapszulakollekció Új márka debütál kapszulakollekciójával, kreatív üzletasszonyoknak, stílusos karrierista nőknek, akiknek titkon fontos a kényelem.