Az influenszerek különös világáról írt könyvet Festy, a legismertebb divatblogger
Hogyan legyél milliomos influencer? címmel adott ki könyvet Rohonczi Anita, a Festy In Style divat és lifestyle blog szerzője. A figyelemfelkeltő cím az influenszerek titokzatos világára utal, akiknek a munkájukról manapság itthon még kevés konkrétumot tudni, ám az új könyv épp ebbe a különös világba nyújt bepillantást.
Ezeket láttad már?
Festy immár 10 éve - 2009 óta - írja a blogját, amely mára a magyar és nemzetközi divatélet szerves része lett. Az egyik legexkluzívabb Instagram-influenszerré vált, aki könnyen felismerhető minőségi tartalmairól, egyedi stílusú fotóiról.
Kevesen tudják, hogy bloggerkarrierje előtt az ELTE térképész szakán diplomázott, majd később PhD kutatómunkája a vak és gyengénlátó gyermekek részére fejlesztett speciális atlasz volt – erről is beszélt hétfői könyvbemutatóján a Spíler Budában.
Festy könyvében cáfolja a pletykákat arról, hogy az influenszerek valójában nem is dolgoznak: elmeséli az első évek nehézségeit, és az úttörőként elindított bloggerélet buktatóit. A könyv azért is lehet érdekes a most induló influenszerek számára, mert részletesen ír arról, hogyan kell brandet, egységes arculatot építeni, stratégiát tervezni vagy épp a luxus márkák képviselőivel tárgyalni.
A könyvbemutatón - amely Festy blogjának a 10. jubileumi szülinapi eseménye is volt egyben - olyan szakemberek beszélgettek a témáról, mint Jónás Petra pr-menedzser, aki ügynökségi oldalról közelíti meg az influenszerek világát, vagy Boros Lilla, a Clarins Group brand menedzsere, aki a megrendelő szempontjából látja a bloggerek térhódítását a social médiában, valamint Arató Vivien lifestyle és divatfotós. Csalár Bence divatújságíró arról is faggatta Festyt, hogy történt az, amikor Nicole Kidmannel teázott egy világhírű luxus óramárka képviselőjeként, de arról is beszélt, miért írta alá a cipőkészítő géniusz, Manolo Blahnik személyesen a magyar blogger ikonikus cipőjét New Yorkban.