Az ikonikus krokodilos póló szenzációs átváltozását látnod kell
A ´90-es években, amikor még annyira nem lehettünk naprakészek a divat legújabb trendjeit illetően, illetve jócskán lemaradásban voltunk a nagy nemzetközi divatmárkák ismeretében, néhány dologról ismertük csak fel, hogy azok egyértelműen menőnek tűnnek.
Ezeket láttad már?
A lovaspólós logó, vagy a krokodilos lógó például egyértelműen jelezte, hogy valaki "márkás", drága holmit visel. Akkoriban kevesen tudták, hogy a francia Lacoste márkát már 1933-ben létrehozták, méghozzá egy legendás teniszező. A sportszereket gyártó márka az ikonikus logójára úgy tett szert, hogy René Lacoste-ot a névadó és alapító teniszsztárt az amerikai sajtó csak Aligátorként emlegette, innen aztán nem is volt kérdés, hogy miről kell majd felismerni a sportoló márkáját.
Láttad már? Milliókat érhet, ha egy ilyen darab lapul a szekrényedben
A Lacoste az elmúlt 85 évben megismertette a világgal a márkát, és a logójukról mindenki azonnal felismeri a termékeiket. A krokodilt leváltani soha eszébe nem jutna leváltani a cégnek. Kivéve akkor, ha valami jótékony ügy mellé állhatnak. Így tettek most, és piacra dobtak egy limitált kollekciót, ahol a krokodil helyét stílusban és színben is hasonló más állatok foglalják el. Lesz gorillás, teknősös, delfines változat is. Mindezt pedig azért, hogy a veszélyeztetett fajokat támogassák a különleges darabok eladásával. Elképesztően jópofa ötlet, imádjuk!