Az év cipőreklámját hozta össze ez az olasz márka
Jobb, ha szemmel tartjuk Marco de Vincenzo munkásságát, hisz a 39 éves olasz dizájner brandje elképesztően friss és innovatív. Csak néhány éve készítette el első kollekcióját, és neve ma már nemzetközileg is egyike a legmeghatározóbb divatmárkáknak.
Ezeket láttad már?
Láttad már? London és Milánó: a magyar modellek tovább bűvölnek a kifutóról
Marco karrierje gyorsan ívelt felfelé, és saját cége mellett az ikonikus Fendi ház bőr részlegének vezető tervezője. Stílusában ötvözi a modern technikai elemeket a klasszikus formákkal, mindezt pedig az abszolút nőiesség jegyében teszi. Legújabb reklámjában egy szinkronúszó csapat viseli az új kollekció fonott, sárga szandáljait és a képi látvány igazán megkapóra sikerült. Nagyon mókás ahogyan a hűs medencében formás lábak táncolnak, ebben a hőségben nekünk is kedvünk támadt egy ilyen trendi csobbanásra.
Már csak a budapesti vizes VB miatt is megszavaztuk ezt a videót az év legjobb cipőreklámjának.
data-instgrm-version="7" style=" background:#FFF; border:0; border-radius:3px; box-shadow:0 0 1px 0 rgba(0,0,0,0.5),0 1px 10px 0 rgba(0,0,0,0.15); margin: 1px; max-width:658px; padding:0; width:99.375%; width:-webkit-calc(100% - 2px); width:calc(100% - 2px);"> BRAIDS #marcodevincenzo #shoes www.marcodevincenzo.com Video by @francesco_petroni Marco de Vincenzo (@marcodevincenzo) által megosztott bejegyzés, 2017. Aug 2., 06:15 PDT