Ilyen divatbemutató még nem volt: a ruhák helyett mindenki az első sorban őrjöngő színészt figyelte
Nem tudjuk, hogy jártál-e már divatbemutatón. Alapvetően egy márka átlagos prezentációja nem tart 15 percnél tovább, ez éppen elegendő volt arra, hogy például a Calvin Klein néhány napja 80 darab szettet mutasson be, és még arra jutott idő, hogy a tervezők fogadják a gratulációkat.
Ezeket láttad már?
Nos, amikor látjuk a fotókat az első sorban helyet foglaló hírességekről, akik egymást túllicitáló szerelésekben parádéznak, akkor úgy tűnik, mintha egy-egy bemutató óriási eseményen lenne. Nos, igen a divathetek nagyon megváltoztak az elmúlt időszakban. A divatszakmai eseményből szabályos népünnepély lett, a márkáknak marketingesemény, a hírességeknek az önreprezentáció fóruma. Nyilván ma is köttetnek üzletetek a következő kollekciókra, de a hangsúly a ruhákról egyre inkább a körítés felé helyeződik. A meghívottak jelentős részének fogalma sincs, hogy mit kellene csinálni egy divatbemutatón, nem azért hívták, mert fontos üzletet, értő kritikát várnak tőle, hanem azért mert sok embert ér el, remélni lehet tőle, hogy olyan helyekre juttatja el a márka hírét, ahol még nem ismerik.
Olvastad már? 5 trend, ami tarolni fog ősszel
Tavaly Marc Jacobs kitiltotta a telefonokat a show-járól, nem is véletlenül, hiszen ma már a közönség nagyobb fele olyan hévvel kamerázza végig az ilyen eseményeket, mintha legalábbis dokumentumfilmet akarna forgatni. Pedig a divatbemutató lényege pontosan az lenne, hogy megnézd a ruhákat, azért is kiváltságos az első sor, mert onnan még több információhoz juthat a szemlélődő, az anyaghasználatról, a szabás finomságairól, a részletekről.
Leslie Jones komikus az első sorban:
Az egész helyzet abszurditására Leslie Jones amerikai színésznő és komikus minapi produkciója, ami azonnal internetes szenzáció lett, nagyon pontosan mutat rá. A komika ellátogatott Christian Siriano bemutatójára, ahol természetesen a sztároknak kijáró első sorban kapott helyet. Jones szokatlan viselkedésével senki nem tudott mit kezdeni. A színésznő teljesen extázisba jött a modellektől, amint a legendás kanadai modell, Coco Rocha elhaladt előtte torkaszakadtából üvöltötte, hogy "Imádlak, egyszerűen imádlak". Leslie Jones teljesen úgy viselkedett, mintha egy focimeccsen lenne, azzal a különbséggel, hogy ő az artikulálatlan káromkodás és sértegetés helyett az elismerésének adott nagy szokatlan módon, nagyon feltűnően hangot.
Jön Coco Rocha és elszabadul a pokol:
data-instgrm-version="7" style=" background:#FFF; border:0; border-radius:3px; box-shadow:0 0 1px 0 rgba(0,0,0,0.5),0 1px 10px 0 rgba(0,0,0,0.15); margin: 1px; max-width:658px; padding:0; width:99.375%; width:-webkit-calc(100% - 2px); width:calc(100% - 2px);"> Here is #lesliejones catcalling @cocorocha on the @csiriano catwalk and I am #128128; from joy. #nyfw Faran Krentcil (@farankrentcil) által megosztott bejegyzés, 2017. Szept 9., 14:13 PDT
data-instgrm-version="7" style=" background:#FFF; border:0; border-radius:3px; box-shadow:0 0 1px 0 rgba(0,0,0,0.5),0 1px 10px 0 rgba(0,0,0,0.15); margin: 1px; max-width:658px; padding:0; width:99.375%; width:-webkit-calc(100% - 2px); width:calc(100% - 2px);"> This sums up our #spring2018 show! @cocorocha and @lesdogggg!! Sound up!!! Video: @mikenouveau #christiansiriano #lesliejones Christian Siriano (@csiriano) által megosztott bejegyzés, 2017. Szept 9., 17:04 PDT
Leslie Jones valószínűleg nem őrült meg teljesen, mi a produkcióját inkább egy gegnek látjuk, amiben a komikus kiparodizálta azt a furcsa helyzetet, amibe bekerül egy híresség, és egy divatmárka manapság egy divatbemutató kapcsán, tagadhatatlanul kínos és vicces is egyben. Ja, a telefonozás mértékét könnyen megállapíthatjuk, hogy a jelenetet körülbelül 40 különböző szögből is felvették a vendégek.