Az Amnesia márka új kollekciója ismét bemutatkozott a New York Fashion Weeken
Ismét a New York Fashion Weeken debütált az AMNESIA új kollekciója – szeptember 7-én hatalmas sikerrel mutatták be a 2020-as tavasz-nyári darabokat a Nolcha Shows keretében.
Ezeket láttad már?
Az AMNESIA kimeríthetetlen inspirációs forrásként tekint fővárosunkra, otthonunkra, Budapestre és országunkra, Magyarországra. A 2020 tavasz-nyári kollekcióhoz ismert attribútumokat használtak Budapest címeréből, emellett zászlónk színeinek trendi árnyalataiban álmodták meg a kollekció darabjait. Nemzetközileg jól ismert hungarikumokat is beleépítettek egyes modellekbe, de mindezek mellett a márka karakterisztikus jelképének számító fekete-fehér csíkos, pöttyös öltözetek sem hiányozhattak a kifutóról.
"Egyre izgalmasabb az életünk az AMNESIA-nál, mióta New York-ban lehetőséget kaptunk a kollekciók bemutatására" – mondja Prókai Éva, a márka alapító-tulajdonosa. "Ez már a harmadik bemutatónk a New York Fashion Weeken, de még mindig magával ragad a város lüktetése, dinamikája, gasztronómiája, semmihez sem hasonlítható, a divathét idején pedig különösen izgalmas hely. A divat meghatározza az életünket, befolyásolja a mindennapjainkat, hangulatunkat, életminőségünket. Micsoda energiák szabadulnak fel itt, a rengeteg kreatív ember között – a részesének lenni megtiszteltetés és nagyon nagy élmény! A 2020-as tavasz-nyári AMNESIA kollekció ismét elhozza Budapestet a Nagy Almába, bemutatja az itteni divatőrülteknek, és egy csipetnyi Európát, Magyarországot és persze összetéveszthetetlen AMNESIA stílust csempész ebbe a színes forgatagba."
Éder Krisztián fotózta az Amnesia új kollekcióját New Yorkban
Éder Krisztián fotózta az Amnesia új kollekcióját New Yorkban
Idén az a megtiszteltetés érte a márkát, hogy az USA egyik legnagyobb, fiatal lányoknak szóló globális médiaplatformjával, a Refinery29-nal együttműködve készíthettek egy öltözéket a Clear Eyes és a Dress for Success non-profit szervezet kezdeményezésére. Az AMNESIA számára mindig is fontosak voltak a nőket érintő társadalmi ügyek, ezért Éva és csapata örömmel vállalták a felkérést.
Budapest és Magyarország híres a fürdőkultúrájáról, a víz fontos szerepet játszik nemzetünk életében. Így ötvözve a vizes témát a Refinery29 projekttel, újabb öltözetek születtek. Markáns trendelem továbbra is az átlátszó, amelyet szívesen használnak az AMNESIA tervezői, így több réteget prezentálhattak a kifutón. A márka sajátossága a női test domborulatainak hangsúlyozása bodycon ruhákkal, amelyeket a trendnek megfelelően gazdag anyagmennyiséggel szabott trench coat-okkal, dzsekikkel, zakókkal, mellényekkel kombinálnak. A kollekció egy részét nagyon finom, szinte átlátszó szaténból álmodták meg, aminek az esése olyan könnyű, mintha víz folyna végig az ember testén.
Íme teljes kifutós kollekció: