Az Adidas EQT kollekciója a 90-es évek vagányságát idézi
Különleges fotósorozattal tiszteleg az Adidas hazai csapata a kilencvenes évek egyik legmeghatározóbb sportkollekciójának újratervezett, 2017-es kiadása előtt. A 90-es évek hangulatot idéző EQT_BUDAPEST kampányban Punnany Massif Wolfie mellett Dj Nara, Metha és a Fifty Pairs of Shoes bloggere, Nagy Vivi is szerepet kapott.
Ezeket láttad már?
Az Equipment kollekció az 1991-es debütálását követően hihetetlen gyorsasággal vált a korszak egyik legnépszerűbb sportviseletévé. Az saját korukban minden trendet és szabályt felülíró EQT darabok egyetlen dologra fókuszáltak: a lényegre. A kollekció megszabadult mindentől, ami szükségtelen, és létrehozta a sportolók számára kifejlesztett, maximális kényelemmel és tartással bíró Equipment termékcsaládot.
Az EQT_BUDAPEST kampányt az adidas hazai csapata álmodta meg azzal a céllal, hogy szereplőin keresztül bemutassa, hogyan is inspirálja a jelent a múlt hagyománya. Szombat Éva sorozatához az említett modellekről kilencvenes éveket idéző képek születtek a kampányba.
„Az új EQT kollekció a letisztultságot és az eredetiséget képviseli, éppen ezért olyan művészeket és alkotókat vontunk be a 2017-es EQT_BUDAPEST kampányba, akik egyértelműen tükrözik az Equipment filozófiáját, a művészetükben és a személyiségükben egyaránt” – mondta Végső Péter az Adidas hazai brand managere az új kollekció bemutatóeseményén.
Az új EQT kollekció a hazai hírességek körében is nagy népszerűségnek örvend. Debreczeni Zita, Iszak Eszti, Random Marci, Cynthia Dictator és még sokan ellátogattak az Adidas EQT kollekciójának hazai bemutatójára.