Ariana Grande egy ISTENNŐ a divatkampányban
A divatvilágban teljesen új időszak veszi kezdetét, rengeteg nagy változás zajlott le, rengeteg nagy múlttal rendelkező, meghatározó márka életében kezdődött új időszámítás. Mindenképpen ebbe a csoportba tartozik a Givenchy is, ahol 12 év után Riccardo Tisci helyét Clare Waight Keller vette át.
Ezeket láttad már?
Tisci szinte egyet jelentett a francia márkával, mindenki úgy gondolta, hogy az erőteljes víziója nélkül nagy gondban lesz a divatház. Az új tervező azonban eddig nagyon is sikeresen kormányozza a Givenchy ügyeit, és új feminista fordulatot vesz a márka, amihez új múzsa is dukál. Már május óta tudjuk, hogy az egyik legnépszerűbb énekesnő, Ariana Grande lett az új ikonja a márkának.
A lófarkas énekesnő nem akármilyen képzeletbeli csapatba került, ne feledjük a Givenchy márkának olyan múzsái voltak, mint Audrey Hepburn, Jacqueline Kennedy Onassis, Madonna vagy éppen Julia Roberts. Most kijött az első kampány az énekesnő főszereplésével, amivel belép ezeknek a kivételesnek nőknek a táborába. Hogy miként sikerült a belépő? Hát, szerintünk egészen meggyőzően!
data-instgrm-permalink="https://www.instagram.com/p/Bz5zCq-IbLJ/" data-instgrm-version="12" style=" background:#FFF; border:0; border-radius:3px; box-shadow:0 0 1px 0 rgba(0,0,0,0.5),0 1px 10px 0 rgba(0,0,0,0.15); margin: 1px; max-width:540px; min-width:326px; padding:0; width:99.375%; width:-webkit-calc(100% - 2px); width:calc(100% - 2px);"> A bejegyzés megtekintése az Instagramon D-1: @ARIANAGRANDE #ARIVENCHY #GIVENCHYFAMILY GIVENCHY (@givenchyofficial) által megosztott bejegyzés, Júl 14., 2019, időpont: 9:00 (PDT időzóna szerint)