Álmodj királylány: Hogy költs milliókat percek alatt - 10 pazar Fendi cucc

2019. január 17.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Eljátszadoztunk a gondolattal, hogy mi lenne, ha nem számítana semmi. Mármint nem számítana a pénz, és bármit rendelhetnénk. Mivel az utóbbi években az olasz Fendi márka visszakapaszkodott a világ legmenőbb márkái közé, és a sztárok egyik első számú kedvence lett, naná, hogy mi is teletömnénk Fendi cuccokkal a gardróbunkat.

Fendi
Fotó: Rexfeatures

A végösszegen alaposan felbosszanthatod magad, de inkább tényleg fogd fel játéknak! Adtunk fél órát magunknak, rászabadultunk a Fendi oldalára, és nem figyeltünk az árakra, összeválogattunk 10 dolgot a virtuális kosarunkba. A végén megmutatjuk a cehet, lesz nagy meglepetés!

Íme egy igazi Fendi-mániás sztár, Rita Ora többször viselte már tetőtől-talpig az olasz divatház darabjait:

Rita Ora teljes Fendi felszerelésben
Fotó: Rexfeatures

Miközben dobáljuk a dolgokat a virtuális kosarunkba, elmondjuk, hogy a Rómában alapított Fendi márka az egyik legpatinásabb olasz divatház, amelyet 1925-ben alapítottak. A cég eredetileg első sorban szőrmével és bőrrel foglalkozott, ami a mai napig meghatározó a márka számára, nem véletlen, hogy először a táskák között néztünk szét. Egy tucatot tudtunk volna választani, de ez a szörnyecskés hátizsák annyira cuki, hogy végül erre esett a választásunk:

A Fendi nagy találmánya volt a táskacharm, ami azóta valóságos őrület lett, úgyhogy elkerülhetetlen volt, hogy a gonosz kis hátizsákot meglepjük egy cuki charmmal. Tudjuk, hogy a Fendi szembefordított F betűs logója manapság elképesztően menő, úgyhogy bár a pomponos charmok igazán cukik, de azért mégis egy bőr darabot választottunk, ami viszont multifunkciós, hiszen egy apró táskaként egy Fendi logós bevásárlótáskát rejt összehajtogatva! Pazar, ha be kell ugrani a piacra krumpliért, akkor legalább nem kell műanyagzacskót kérni...

Annyira megtetszett nekünk, persze mert láttuk például Gigi Hadidon, a Fendi olaszos összeborulása a Filával, hogy úgy érezhettük nem lehet teljes egy virtuális bevásárlás egy ilyen státuszszimbólum nélkül:

Innen beindultak a dolgok, hiszen a Fendi honlapján a felsőhöz egy színes szoknyát ajánlott, és bármennyire is merésznek tűnt a párosítás, egyből beleszerettünk az élénk színű szoknyába, és már landolt is a bevásárlókosárban:

Karl Lagerfeld 6 legjobb beszólása

Karl Lagerfeld 6 legjobb beszólása

Most lemérhetitek, hogy egy jól felépített online bolt hogyan tud behülyíteni. A szoknyához ugyanis a színes, kakadumintás kabátot ajánlotta az oldal. És tényleg színben nagyon is passzolnak egymáshoz. Igaz, hogy nemrég láttunk egy sztáron egy hasonló kakadumintás darabot, akkor nem tetszett, de most végigpörgettük a kabátokat, és ez annyira különleges, na meg megy a csodaszép szoknyához, hogy mégiscsak kell:

Még mielőtt mindenféle mást bepakoltunk volna a kosarunkba, szerencsére elkezdtünk koncentrálni arra, hogy mire van tényleg szükség. Most már nem lehet halogatni a testedzést, azt tapasztaltuk, hogy a sportmelltartón nem érdemes spórolni, mert könnyen kinyúlnak, meggyengül az anyaguk. Nos, a Fendi nyilván minőséget gyárt, és hát szó, mi szó, már csak azért is lemenne az ember fitneszterembe, hogy villoghasson egy ilyen darabbal:

Egyébként azt nem is mondtuk, hogy a Fendi igazi girlpower vállalkozás volt, mert az alapító öt lánya vette át a márka irányítását a II. világháború után. Ugyan szokatlan volt akkoriban, hogy nők vezessenek egy ilyen egyre növekvő vállalkozást, de a lányok remekül teljesítettek. És volt egy zseniális meglátásuk, 1965-ben felfogadták kreatív igazgatónak az akkor még nagyon fiatal és ismeretlen Karl Lagerfeldet. Valószínűleg csúcs a divatvilágban, hogy a Császár lassan 60 éve dirigálja a márkát. Ugyan ma már a Fendi az LVMH luxuscégbirodalom tulajdona, de Silvia Venturini Fendi személyében, aki szintén kreatív igazgató Lagerfeld mellett, az alapító család harmadik generációja is jelen van a márka mindennapjaiban.

Közben az idő alaposan elszaladt, és alig maradt időnk, pedig néhány kisebb csecsebecsét szerettünk volna, hiszen mindenki tudja, hogy a Fendi nagyon erős kiegészítőkben! A logós arany karperec olyan elegáns, és fényűző, hogy úgy döntöttük: kell! A napszemüvegben évtizedek óta erős az olasz divatház, és bár tuti, hogy neked is több napszemüveged van, azért ha már ilyen fosztogatásban vagyunk, akkor egy különleges darab csak bekerül a bevásárlókosarunkba! A mintás selyemsál is a márka régi védjegye. Eredetileg egy logósat szerettünk volna, de csak nem öltözünk szendvicsembernek ezzel a sok logóval! És ez a világos, mintás darab annyira megtetszett, hogy inkább erre csaptunk le:

Tényleg csak rápillantottunk az órákra. Először nem igazán értettük ezt a szőrmés darabot, de annyira jópofa hogy csak rákattintottunk. A szőrmét le lehet szedni róla, de igazából azzal együtt buli. Nem sokat gondolkodtunk rajta, hogy kosárba tegyük-e...

A félórás ábrándozás-ámokfutás véget ért, nézzük, hogy mi a végösszeg!

Ejha, fél óra alatt kicsivel több, mint 3 millió forintnak vertünk a popsijára!!! Egészen őszintén titokban ennél is többre számítottunk, mondjuk nem mintha a legolcsóbb, 250 eurós tételt, ami a sportmelltartó volt egyébként, megengedhetnénk magunknak... A 80 ezer forintos edzőcucc a legolcsóbb, a legdrágább tétel egyébként a kabát volt, ami várható, igaz a 2500 eurós, azaz 800 ezer forintos árától kaptunk egy kisebb érgörcsöt. A jó hír, hogy a Fendi egyrészt szállít Magyarországra, másrészt olyan nagyvonalúak, hogy a csomag postai küldésének a díját átvállalják. Viszont, igyekeznek meggátolni, hogy ne veszítse senki teljesen el a fejét, mert egyszerre csak hét terméket szállítanak ki, nem tudjuk, hogy ennek mi az oka, de bízunk benne, hogy talán az, hogy megakadályozzák a vásárlót, hogy egy gyengébb pillanatában anyagilag térdre kényszerítse magát. Bár valószínűleg nem így van.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!
Techxpo További cikkek

Ez is érdekelhet

Ennél a multinál bátran szólhatunk a HR-nek vagy a főnöknek, ha a menopauza megnehezíti a munkavégzésünket

glamour plusz ikon Ennél a multinál bátran szólhatunk a HR-nek vagy a főnöknek, ha a menopauza megnehezíti a munkavégzésünket

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Három zseniális budapesti étterem, amit ki kell próbálnod (x)

Három zseniális budapesti étterem, amit ki kell próbálnod (x)

Íme 4 tipp, hogy a stressz ne tegye tönkre az ünnepeket! (x)

Íme 4 tipp, hogy a stressz ne tegye tönkre az ünnepeket! (x)

Ezeket a hatóanyagokat mindenképpen érdemes beépíteni a bőrápolási rutinba! Mutatjuk, miért (x)

Ezeket a hatóanyagokat mindenképpen érdemes beépíteni a bőrápolási rutinba! Mutatjuk, miért (x)

5 dolog, amit azonnal meg kell tenned, ha online bántalmazás áldozata lettél (x)

5 dolog, amit azonnal meg kell tenned, ha online bántalmazás áldozata lettél (x)