Alexander Wang kinőtte a luxusmárkát
Amikor a Louis Vuitton márkához 15 év után távozó Nicholas Ghesquiére helyére Alexander Wang érkezett a Balenciaga élére, akkor mindenki arról beszélt, hogy a fiatal titán nagyon megérdemelt egy ilyen feladatot.
Ezeket láttad már?
Nos, az eltelt alig több mint két alatt azonban úgy tűnik, hogy a tajvani származású fenegyerek máris kinőtte a francia divatházat. A legfrissebb hírek szerint ugyanis nem újítják meg a Wang szerződését, aminek első sorban a mindössze 31 éves dizájner az oka, aki a jövőben inkább a saját márkájának építésére kíván fókuszálni.
Tény, hogy a Balenciaga kreatív igazgatása mellett is, mintha Wang számára a saját márka lett volna az első a fontossági sorrendben. A H&M-mel közös kollekciója óriási siker volt, és az amúgy is igencsak népszerű tervező ázsiója még magasabbra emelkedett. Valószínűleg igaza van abban, hogy az Alexander Wang márkanév felépítésén most kell dolgozni, amikor amúgy is sokat pörög a neve. A Balenciagától a szeptemberben bemutatandó 2016-os tavasz-nyári kollekcióval búcsúzik majd feltehetően a tervező, és a helyére a tulajdonosok egy kevésbé nagy nevű, de annál tehetségesebb fiatal tervezőt keresnek.