Agyonretusálták Joe Jonas és a kebelkirálynő fehérneműs kampányát
Mindenki tudja, hogy a Guess márka kampányaiban csakis igazán nőies, valódi bombázók kapnak szerepet.
Ezeket láttad már?
A márka fittyet hány az újabb trendekre és a kebelcsodák vásárlásra ösztönző erejében bízik első sorban. Éppen ezt ismerve cseppet sem volt meglepetés, hogy az Instagram-sztár modell, Charlotte McKinney két éve lett a kampánylányuk. A szőkeség első sorban azzal lett ismert és meglehetősen népszerű, hogy az alakja alapján sokkal inkább nyuszis lánynak néznénk, de ő kitartóan hisz benne, hogy a divatszakmában is van keresnivalója, és úgy tűnik, hogy nem is téved.
Charlotte McKinney bevált kampánylánya lett a Guess márkának, úgyhogy a legújabb reklámfotókon is ő szerepel, de a kapott maga mellé egy társat. Nem is akárkit, hanem a lányok nagy kedvencét, Joe Jonas-t. Az énekes, aki korábban amúgy éppen a Guess másik kedvenc modelljével, Gigi Hadiddal járt, egy szál naciban próbálja még forróbbá tenni a márka amúgy is mindig igen-igen forró hirdetését.
Nyerő párosnak tűnik, de azért némi kritikát is kiérdemel a cég, mert ezt a retusálás dolgot olyannyira eltúlozták, hogy Joe Jones és Charlotte McKinney is inkább önmaga viaszbábujának tűnik inkább, mint hús-vér embernek. Az meg nem olyan szexi.