A magyar AERON divatmárka a világ legtrendibb városában, Koppenhágában tartott ismét prezentációt
Az AERON egy meghitt reggeli Morning Mimosa keretében tért vissza a Copenhagen Fashion Week-re, amelyet az &Tradition, dán bútor- és világítás tervező cég által üzemeltetett Lille Petra Café-ban tartottak.
Ezeket láttad már?
Az esemény folyamán az AERON egyedi módon mutatta be legújabb tavaszi-nyári kollekcióját, melynek darabjait a hagyományos divatbemutatók kereteiből kilépve, a márka nemzetközi közössége viselt, intimebb kapcsolatot teremtve így a kollekcióval.
Női közösség, kényelem, divat
Az egyes darabokat olyan kreatív szakemberek és kulturális személyek viselték, mint Luna Schulze, Anne-Victoire Lefevre, Danielle Siggerud, Veronica D’Souza, Malene Hvidt, Julia Wideman Wertheimer, Stephanie Huynh és Lola Corfixen, akiket a kreativitás iránti szenvedély köt össze, és akik Áron Esztert, az alapítót és kreatív igazgatót mélyen inspirálják.
A márka filozófiájának középpontjában a nők komfortja és magabiztossága áll, amelyre brand az öltözködési igényeik maximális kielégítésén keresztül törekszik. A 2025-ös tavaszi-nyári kollekció egyedi bemutatása hangsúlyozta Áron Eszter vízióját, mely szerint egy ruhadarabnak a viselőjét kell szolgálnia. A koppenhágai esemény a ruhákkal való személyes kapcsolatok létrehozására, a viselés élményének közvetlen megosztására és az őszinte visszajelzésekre összpontosult.
Ők lennének Európa legstílusosabb emberei? Nem véletlenül kattant rájuk az egész világ, elképesztően tehetséges divatdiktátorai vannak ennek az országnak
„A nyári kollekciók mindig a legnagyobb kihívást jelentik számomra. Általában csak könnyed és kényelmes darabokat szeretnék viselni. Nemrég egy szigetre utaztunk a lányommal és a férjemmel, távol az otthonunktól, kilépve a mindennapi életből és rutinokból. Ezt az érzést szerettem volna megragadni a kollekcióban, az utazás kényelmét beillesztve a városi ruhatárba. A kollekció darabjainak bemutatásában egy intim és személyes pillanatot akartam teremteni a közösségünk számára, hogy saját magukon keresztül ismerjék meg a kollekciót” – mondta Áron Eszter, alapító és kreatív igazgató.
A természetes anyagokból — mint az organikus pamut vagy lenvászon — készült könnyed sziluettek a nyár esszenciáját megragadva ötvözik az AERON-ra jellemző visszafogott eleganciát és kényelmet. A fehérek és a feketék alkotta alapszínek palettája mellett pasztell színek egészítik ki a kollekciót. Az egyes darabokat apró ékszer jellegű hardware elemek díszítik, köztük a márka klasszikus A-motívumával.
A tavaszi-nyári szezon részeként egy elegáns bőr válltáskát is bemutatott az AERON, amely korábban az őszi-téli kollekcióval debütált Juliette táska kisebb változata. Az AERON folytatva a 2025-ös tavaszi-nyári programját, Koppenhága után egy installációként mutatta be a hazai közösségének legújabb kollekcióját, amely a Budapest Central European Fashion Week alatt a W Budapest hotelben volt megtekinthető.
Lehet gyönyörködni: íme az ősz 5 legmenőbb táskatrendje, ami meghatározza majd a következő időszakot
Az installáció Lábady István fotós által készített lookbook-képekből, a kollekció különleges showpiece darabjaiból és középen Filep Kata virágkompoziciójából állt.
W Budapest, BCEFW: Fotó: Szombathy András
CPHFW, Kreatív igazgató Áron Eszter Közösségi kampány fotózás: Spela Kasal Közösségi kampány styling: Rikke Wackerhausen / A Management Tehetségek: Luna Schulze, Anne-Victoire Lefevre, Danielle Siggerud, Veronica D’Souza, Malene Hvidt, Julia Wideman Wertheimer, Stephanie Huynh, Lola Corfixen Eseményfotó: Maxine Stiller Kommunikáció: SVPR Public Relations Viráginstalláció: Tableau Cph Catering: Casa Levant és BeitSalma Helyszín: Lille Petra Café by &tradition