Jenna Ortega, Keller Adél, Ómolnár Nelli és Whisper Ton az Adidas streetstyle kampányában
A Z generációhoz tartozol? Akkor ez a te kollekciód! Ha nem, de szereted a laza, menő holmikat, akkor is! Most a Wednesday című Netflix-sorozat sztárját is megcsodálhatod az új Adidas kampányban, és a magyar Tiktokerek is beszálltak.
Ezeket láttad már?
Ötven év után piacra dobta legújabb márkáját a világhírű sportmárka, az Adidas Sportswear: most már kimondottan streetwear darabokat kínálnak. Nem is kérdés, miért csatlakoztak a kampányhoz olyan nevek, mint Mary Fowler, Carolina Voltan, Trea Young vagy Jenna Ortega, aki a legújabb márka arca is egyben. Hazai közösségi média sztárok platformjain is találkozhattál már az izgalmas kollekcióval Whisper Ton, Keller Adél és Ómolnár Nelli oldalain.
Az athleisure és a blokecore trend
Adidas Sportswear a német óriáscég új vonala, amit a sport ihletett, de abszolút a mindennapi használatra fejlesztették ki. Kényelmes, jól kombinálható és a legmenőbb darabokat kínálja. A "sport a stílusért" néven írják le a kollekciót – a mindennapi viseletre alkalmas ruházatot, amely olyan elemeket tartalmaz, mint a futballmezek, ruhák és a márka ikonikus, háromcsíkos tréningruhája. A most debütált termékek között megtalálható az Avryn sneaker is, ami egy klasszikus, de sokoldalú sziluett a legjobb Adidas technológiával ellátva, mint amit a Boost-nál és a Bounce-nál ismerhetsz. A teljes kollekciónak erős „blokecore” esztétikája van – ez a Z generációs trend, amely 2022-ben robbant be a Tiktokon –, amely visszahozza a 90-es évek focimezeit és olyan zenészek stílusát, mint például Noel és Liam Gallagher az Oasisból.
Új korszak
Ez az első alkalom ötven év után, hogy az Adidas új márkát dob piacra és az új termékcsalád célja a következő generáció mindennapi megjelenésének kiegyenlítése a legújabb teljesítménytechnológiát alkalmazó szabásokkal, amelyek ugyanazt a kényelmet és magabiztosságot hozzák a mindennapokba, mint a teljesítménykollekciók évtizedek óta a sportolók számára. A Z generáció az, amely az 1990-es évek közepe és a 2010-es évek közepe között születettek közé tartozik , egyre fontosabb fogyasztói csoporttá válik a kiskereskedelemben, mivel ez a korosztály belép a munkaerőpiacra és vásárlóereje nő. Az ő stílusuk egyre jobban meghatározza majd a divatot.
Ikonok a kampányban
A globális szupersztár, Jenna Ortega debütál az Adidas-ban a vadonatúj márka és a 2023-as tavaszi-nyári kollekció élén. Gyakran láthatjuk, hogy stílusosan, szenvedéllyel és céltudatosan mozog a kultúra szívében, kifejezve mindazt, ami ő, és amit képvisel. Igazi ikon és példakép a Z generáció számára. A kampányban még olyan nevek szerepelnek, mint az NBA játékos Trea Young, Premier Leauge sztár Son Heung-min, a női szuperliga támadója, Mary Fowler és Carolina Voltan, gamer, tartalomgyártó. Nemzetközi hírességek mellett menő hazai arcok is letették már voksukat az Adidas Sportswear mellett: Whipser Ton, Keller Adél és Ómolnár Nelli. Közösségi oldalaikon változatosan be is mutatták, hogy miként érdemes mixelni a 2023-as év egyik legizgalmasabb kollekcióját. A Sportswear joggingok tökéletesek arra, hogy ezekben a kényelmes és praktikus szettekben kapcsolódj ki a barátaiddal vagy akár edzésekre menj, de választhatod városi sétákhoz is! Itt tudod megnézni a kollekciót!