A Tezenis, a legkúlabb fehérnemű márka arca ismét Rita Ora lett
A legendás énekes csillag most a legújabb basic fehérnemű kampányhoz és a MIAMI melltartóhoz adja a nevét.
Ezeket láttad már?
A csipke Miami modell egy merevítős, elöl alacsonyan záródó, félszivacsos balkonett fazonú melltartó, mely természetes megjelenést biztosít. Friss, abszolút trendi stílus jellemzi ezt a darabot, izgalmas, kontrasztos színű félkosárral.
A videó és a kampányképek vitathatatlan sztárja Rita Ora - ezekben "Az én" téma egy szójátékot hív életre, amely ritmusosan és eredeti módon tárja fel a Tezenis világát: Az én világom. Az én stílusom. Az én melltartóm. Az én Miamim. (My World, My Style, My Bra, Miami).
A My World (Az én világom) egy igazi világkörüli Tezenis turnét jelöl, hiszen a basic melltartó kollekció minden egyes darabja egy városról kapta a nevét,
a My Style(Az én Stílusom) a Tezenis stílusa - fiatal, cool és modern,
a My Bra (Az én melltartóm) egy fokozottan stílusos kiegészítő, amely minden nőt egyedivé változtat.
A Michelangelo Di Battista által mesterien megrendezett kampány része egy videóklip, amelynek a világát ragyogó rózsaszínes-barack füst lengi be, felidézve az Amerika keleti partján ébredő hajnalt és Rita Ora, a zene világának és a stílus ikonikus sztárjának emelkedő sziluettjét.
A színpalettát a város képe ihlette, a magenta, akár egy amerikai naplemente, az óceán zöld, az ég- és mélykék, amelyek South Beach-re és neonfényeire emlékeztetnek, valamint fekete, fehér és pirosas rózsaszín - mintha csak a Wynwood kerület geometrikus street art alkotásai között járnánk.
A Miami március 3-ától lesz elérhető minden Tezenis üzletben, 4990 Ft-os áron.