A Süel jótékonysági műhelyvásárt szervez a családon belüli erőszak áldozatainak segítéséért!
A nők elleni erőszak megszüntetésének világnapján, idén is jótékonysági műhelyvásárt szervez az egyedi, kötött világáról ismert, magyar márka, a Süel. A vásár bevételét 2017-ben is, ahogy az előző három évben, egy női jogokért küzdő szervezet, a NANE kapja. Céljuk, hogy adománnyal segítsenek a családon belüli erőszak áldozatainak, illetve felhívják a figyelmet a problémakörre.
Ezeket láttad már?
A 2014-ben induló program a tervező, Csillag Zsuzsi, saját ötlete nyomán valósult meg, és már az első három évben is nagy sikert aratott a vásárlók és a támogatott szervezetek körében. A vásár most már elengedhetetlen része, mondhatni fő pillére a márka társadalmi szerepvállalásának, ami egy kisvállalkozás esetében igazi kuriózum.
A koncepció a márka értékeihez, arculatához valóban illeszkedik, hiszen kizárólag nőknek terveznek, illetve a vásárlókat, valódi nőket helyezik a középpontba!
A vásárt megelőző kampány különlegessége, hogy modelljei olyan nők, akik már átélték a családon belüli erőszak valamilyen formáját. A "A színek a ruhádra valók…" szlogennel hívják fel a figyelmet a rendezvényre. A kampány arcai közül mindenki több gyerekes anyuka (ketten 4 gyerekes anyukák) és van, akit életében most sminkeltek ki először, fotózáson való részvételről nem is beszélve, de ennek ellenére is mindenki profiként viselkedett.
″Az idei koncepció esetében hasonlóan az eddigi évekhez, a háttér szürkeségével akarjuk kontrasztba állítani a lányok intenzív, mondhatni kedvesen harcias színes szettjét. Csavar a dologban, hogy az eddigi statikus képekkel ellentétben szerettem volna, hogy egy városi "kifutón" vonuljanak a lányok. A mozgás dinamikájában rejlő erőt lencsevégre kapva, egy kicsit még határozotabb pillanatban elkapva a szereplőket.″- mondta Csillag Zsuzsi