A sötét napszemüveg titka
The September Issue címmel dokumentumfilm készült az amerikai Vogue magazin hétköznapjairól, a díszbemutatóra hatalmas partit szerveznek! http://www.glamouronline.hu/divathirek/atom-anna-1483.html?archiv=1&next=0 [http://www.glamouronline.hu/divathirek/atom-anna-1483.html?archiv=1&next=0" target="_blank] , így rengeteg ember kíváncsi rá, hogy miként készül a legfontosabb divatmagazin, hogyan irányítja a legendás főszerkesztőnő a lapot. Most a The September Issue című film lehetőséget nyújt a kíváncsiskodóknak, hogy belessenek a kulisszák mögé, és végre képet kapjanak arról, hogy milyenek a dolgos hétköznapok a Vogue-nál. A dokumentumfilm egyébként a 2007-es szeptemberi számról kapta a nevét, amely arról híresült el, hogy ez volt a lap történetének legsúlyosabb darabja, a maga öt fontjával, amely 2,2 kg-ot jelent, és egyébként http://www.glamouronline.hu/sztartedd/sienna-miller-1709.html?archiv=1&next=0 [http://www.glamouronline.hu/sztartedd/sienna-miller-1709.html?archiv=1&next=0" target="_blank] szerepelt a címlapján. A dokumentumfilmből szinte mindent megtudhatunk Anna Wintour munkamódszeréről. A divatvilágában a főszerkesztő élet-halál ura, de ebből a filmből kiderül az is, hogy időnként még a szigorú arcú, roppant kritikus szemléletű Anna is kétségbeesik néha. A The September Issue csak a New York-i divathét ideje alatt kerül az amerikai mozikba, egyébként kizárólag DVD-n forgalmazzák majd. Azonban a Vogue, a film készítői, és a Maybelline úgy gondolta, hogy bár nem igazi mozifilmről van szó, ez az alkotás mégis megérdemel egy nagyszabású partival egybekötött díszbemutatót, amelyre természetesen a divatvilág legfontosabb szereplőit is elhívják majd. Az augusztus 19-én rendezendő premierről biztosan láthattok majd képeket nálunk, addig http://www.glamouronline.hu/glamtvmozielozetesek/?element=1&sid=174&cid=3 [http://www.glamouronline.hu/glamtvmozielozetesek/?element=1&sid=174&cid=3" target="_blank] , és reménykedjünk, hogy valamilyen formába hozzánk is el fog jutni a film!
Ezeket láttad már?