A sivatag ura, Josh Homme a francia divatház új ikonja
Már világos, hogy a Saint Laurent Paris egyértelműen a zenerajongók felé fordult, és eddig is meglepő neveket sikerült a divatház kampányához elcsábítani.
Ezeket láttad már?
Hedi Slimane, aki vezető tervezőként irányítja a márkát már régebben is szeretett rocksztárokat fotózni. Régi-új szerepében, azaz divattervezőként sem akar lemondani erről a mániájáról, így aztán kitalálta a Saint Laurent Paris új kampányelemét, amiben egyesítette a fotózás, a rock és a divat iránti rajongását.
Most egy újabb igazi ikon öltötte fel a francia divatház ruháit, hogy Slimane kamerája előtt pózoljon. A stoner rock atyaúristene, Josh Homme lett az kiválasztott. A műfajteremtő Kyuss alapítója, majd később a Queens of the Stone Age zenekar frontembere, aki producerként például az Arctic Monkeys egyik lemezén tevékenykedett, régebben igencsak balhés zenésznek számított. Valószínűleg kevesen mertek volna nagy összegű fogadást kötni mondjuk 15 évvel ezelőtt, hogy egyszer egy luxusmárka plakátfiúja lesz. Persze, ettől még igencsak vagány Josh Homme Saint Laurent kampánya.