A Reebok család izgalmas tagokkal bővült
Az ikonikus Classic Leather cipők legújabb kampányában a merész stílus és az önkifejezés mestereit, az amerikai Rae Sremmurd duót kérték fel a márka széleskörű népszerűsítésére. A bandatagok olyan hírességekhez csatlakoztak a Reebok új képviselőiként, mint Gigi Hadid, Teyana Taylor és Future.
Ezeket láttad már?
A 2014-es debütáló albumuk óta a Rae Sremmurd szinte észrevétlenül vált nem csak a zeneipar, de a divat és a popkultúra meghatározó szereplőjévé is. Bemutatkozó nagylemezük után számos előadóval dolgoztak együtt, melynek köszönhetően a tagok a hip-hop után, a pop, az R&B és a trap műfajában is kipróbálhatták magukat. A legnagyobb sikert a – Nicki Minaj és Young Tung közreműködésével készített – Throw Sum Mo című slágerük hozta számukra, amely hihetetlen gyorsasággal döntötte meg a legnagyobb amerikai toplistákat.
A lázadó és merész stílusáról ismert testvérpár, Swae Lee és Slim Jxmm tökéletes partnerei a Classic Leathernek, hiszen – hasonlóan az ikonikus cipő történetéhez – munkásságuk már a kezdetek kezdete óta a határok feszegetéséről és a konvenciók ledöntéséről szól.
Az elsőként 1983-ban bemutatott Reebok Classic Leather cipőt a tervezők egy bárki által, bármilyen környezetben viselhető darabnak álmodták meg. Az idei kampány szereplői is ezt az évekkel ezelőtt meghatározott nemeken, stílusokon és kultúrákon átívelő üzenetet közvetítik:
"Nálunk ez az egész akkor indult, amikor elkezdtünk zenélni, és vad házibulikat tartottunk Mississippiben. Az volt a célunk, hogy létrehozzunk egy olyan közösséget, ahol teljesen különböző emberek jöhetnek össze és szórakozhatnak együtt. Számunkra a Classic Leather is pontosan erről szól: nem számít, milyen a stílusod, vagy milyen közegből jöttél, ezt a cipőt bármikor bátran viselheted "– nyilatkozták a tagok a Reebok legújabb kampányával kapcsolatban.
lockquote>