Ajjaj! Újabb sikermárka zárja be rengeteg üzletét
Kifejezetten rossz hete van most a divatvilágnak, a napokban jelentette az utóbbi évek egyik legsikeresebb magyar divatmárkája, a USE Unused, hogy megszüntetik a márka tevékenységét.
Ezeket láttad már?
A magyar vásárlók nem csupán a hazai brand miatt lehetnek szomorúak, de aggódhatnak az egyik legkedveltebb nálunk is elérhető luxusmárka hívei is. A Michael Kors hivatalosan jelentette be, hogy a következő két évben legalább 100, legfeljebb 125 üzletüket zárják be világszerte. Ezzel a lépéssel évente 60 millió dollárt fog megtakarítani a cég, ami érthető szempont, az viszont kevéssé, hogy miért nyitottak tavaly 159 új boltot világszerte, ha most majdnem ennyit be is zárnak majd. Nem tűnik túl következetes üzletpolitikának, ugyanakkor a divatgazdasági szakírók már korábban is felvetették, hogy a Michael Kors világszerte 800-nál is több saját önálló márkabolttal rendelkező hálózata nem tűnik fenntarthatónak és kifizetődőnek.
Egyelőre nem lehet tudni, hogy melyik régiókban fognak üzeleteket bezárni, de az biztos, hogy Ázsiában továbbra is a terjeszkedik a márka legalább 50 új üzlettel, Amerikában 100 boltjukat teljesen felújítják a következő év során. A bezárások az elemzők szerint első sorban amerikai és európai üzleteket érintenek majd. A Micheal Kors magyarországi jelenléte nagy sikernek tűnik, reméljük, hogy a hazai boltokat nem érinti majd a bezárás.