A Michael Kors és az Ellesse kapszulakollekcióját Emily Ratajkowski reklámozza

2022. május 6.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Az ikonikus amerikai luxus divatmárka, a Michael Kors és a luxus olasz sportruházati márka, az Ellesse a 70-es évek sportos stílusának ünneplésére egyesült.

A Michael Kors és az Ellesse kapszulakollekciója a cool szinonímája! Hamarosan dropol, ne maradj le!
A Michael Kors és az Ellesse kapszulakollekciója a cool szinonímája! Hamarosan dropol, ne maradj le!
Fotó: MichaelKors

Emily Ratajkowski modell, Jay Critch brooklyni rap-zenész és egy über-menő rap-zenekar vezetésével zenészek, modellek és hypolt sztárok mutatják be a vibráló, sportos és elbűvölő stílusú kollekciót, egy magával ragadó kampányt életre keltve. A fotókat Lachlan Bailey neves divatfotós készítette Miamiban, a kampányt pedig Mel Ottenberg, az Interview című kultikus popmagazin főszerkesztője álmodta meg.

A májusban megjelenő Michael Kors x Ellesse kapszulakollekció a retró, sportos szabadidőt, az évek óta divatos athleisure stílust egy új aspektusból mutatja, igazi luxust és modern felfogást kínálva a viselőinek. A vintage életstílus merész hozzáállását, magabiztosságát és örök hűvösségét idézi fel a kampány. Tényleg minden darab nagyon cool!

A huszonnégy darabos kapszulakollekciót egy egyedi embléma díszíti, amely egybeolvasztja az eleganciát és a divatot. Összeolvad a Michael Kors ikonikus logója és az Ellesse tenisz és síelés ihlette logója. A hullámos mintázatú logó megtalálható a lifestyle táskákon és kiegészítőkön.

Az Ellesse jellegzetes, tüzes narancs és vörös színekből álló színpalettáját egy friss design csavarral még izgalmasabbá tették és a tengerészkék és a tiszta fehér klasszikus árnyalataival párosították a tervezők. A merész tréningfelsők és nadrágok, a vintage stílusú fürdőruhák és játékos minták, telitalpú tornacipők, logós baseball sapkák és neon vödörsapkák is várnak. A klasszikus stílusok modern felfogását ünnepelheted ezekben a darabokban. Megtalálod a Michel Kors kihagyhatatlan Hudson hátizsákját és Bradshaw válltáskáját is, melyek tökéletes befejezést nyújtanak a kollaborációs kollekciónak.

Mitől ilyen kúl?

A kampány a vibráló, napsütötte Miami szívében, egy pályán készült, és több dolgot ünnepel, például a Michael Kors és Ellesse márkák hűvös, magabiztos, optimista és energikus DNS-ét. A menő faktorhoz hozzájárulnak az Emily Ratajkowski és Jay Critch mellett (akiknek a beatjei biztosítják a forgatás és a videó háttérzenéjét) megjelenő az népszerű modellek, Lexi Boling, Herzen Clerge, Lucas Ucedo, valamint a zenész Wolftyla és a japán internet szenzációja, Kemio. A globális szereplőgárda mindent visz. A kapszulakollekciót egy sor pop-up installációval és különféle aktivitások keretében prezentálják világszerte.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!
Techxpo További cikkek

Ez is érdekelhet

Egy éven keresztül minden nap nyers gyömbért ettem, így alakította át az immunrendszeremet

Egy éven keresztül minden nap nyers gyömbért ettem, így alakította át az immunrendszeremet

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Három zseniális budapesti étterem, amit ki kell próbálnod (x)

Három zseniális budapesti étterem, amit ki kell próbálnod (x)

Így kerüld el otthon a bakteriális vaginózist (x)

Így kerüld el otthon a bakteriális vaginózist (x)

A nők több mint felét érinti az inkontinencia az élete folyamán – szülész-nőgyógyász beszél a tabukról (x)

A nők több mint felét érinti az inkontinencia az élete folyamán – szülész-nőgyógyász beszél a tabukról (x)

Tényleg rájönnél, ha át akarnának verni? Teszteld le most! (x)

Tényleg rájönnél, ha át akarnának verni? Teszteld le most! (x)