A merész főszerkesztőnő
Az olasz Vogue idén nyáron azzal lepte meg a divatvilágot, hogy piacra dobta a "Black Issue"-t, melyben kizárólag fekete illetve színesbőrű modellek szerepeltek. A lap ezzel kívánta felhívni a figyelmet arra a fekete modellek által sokat hangoztatott tényre, hogy bőrszínük miatt kapnak kevesebb felkérést, mint fehér társaik. A wwd.com most megszólaltatta az olasz Vogue főszerkesztőjét, Franca Sozzanit, aki érdekes adalékokat árult el az azóta híressé vált lapszámmal kapcsolatban. "Amikor nekiláttunk a "fekete számnak", mindenki óva intett, mondván, egy darabot sem fogunk eladni belőle - mondta. - Nos, a végén újra kellett nyomnunk a júliusi számot! Valószínűleg azért gondolta mindenki, hogy egy ilyen ötlet eleve kudarcra van ítélve, mert még soha senki sem vette a bátorságot, hogy kipróbálja." Egyébként a bátor főszerkesztőnő azt is elárulja az interjúban, hogy soha életében nem érdekelték a példányszámok, nem is tudja, mennyit szoktak eladni. Ez azért elég valószínűtlenül hangzik, de az biztos, hogy Sozzani a nyáron divattörténelmet írt.
Ezeket láttad már?