A Marks&Spencer új anya-lánya overálokat dobott a piacra, melyeket azonnal elkapkodtak
Az angol márka piacra dobott egy kötelező nyári darabot még az évszak elején: egy pöttyös overált. Mivel nagy sikere volt, elkészítették a ruhadarab gyerekverzióját is. Az ára 20 és 26 font között mozog mérettől függően, és 3-16 év közötti lányoknak szánják, a neve pedig egész egyszerűen Mini Me Star Jumpsuit lett, mely meghozta számára a várt sikert.
Ezeket láttad már?
Diana hercegnő gyönyörűséges unokahúga zokogott a divatbemutatón
Diana hercegnő gyönyörűséges unokahúga zokogott a divatbemutatón
A divatrajongók már nyár elején megőrültek az overálért, mely korábban az Instagramon is nagyon népszerű volt, most pedig a cég gondolt egyet, és megalkották a sikerdarab gyerekverzióját is, azzal a különbséggel, hogy a kicsiknek csillagokat szántak pöttyök helyett, de egyébként az eredeti összes jellemvonását magán viseli. A divatimádó anyukák pedig alig várták, hogy a lányukkal passzoló darabot viseljenek, így nem is csoda, hogy szinte azonnal elkapkodták az összeset, minden fellelhető méretben.
Az új szenzációt a saját honlapjukon mutatták be, ezzel egyidőben beharangozva a felnőtt verzió visszatérését is, mely a nyár folyamán már kétszer is elfogyott a készletről. Az eredeti, felnőtt nőknek szánt overál majdnem 40 fontba kerül, és teljesen elárasztotta az Instagramot nyáron.
Egy divatblogger úgy nyilatkozott, hogy teljes káosz alakult ki, amikor a rajongók megpróbálták megvenni a darabot, mielőtt újra elfogyott volna. Szerinte szinte már hisztérikus állapotok alakultak ki. A cég az Instagram oldalán jelentette be, hogy az overál, amire mindenki vár, újra elérhető lesz, ráadásul egy kicsiknek szóló verzió is született mellette.
Az üzenetet pedig tovább fokozták egy képpel, melyen a Marks&Spencer főszerkesztője, Rachel, és a lánya, Lara látható az említett darabokban. Többen is hozzászóltak a poszthoz, megerősítve, hogy tényleg milyen fantasztikus az overál, és többször megállították már őket, mert tudni akarták, honnan van a darab. Azonban nem volt mindenki ennyire boldog, ugyanis többen csalódottságuknak adtak hangot, mikor kiderült, hogy az értékesítés csak online történik.