A Louis Vuitton forradalma
Marc Jacobs-ot száz év múlva, valószínűleg úgy fogják emlegetni, mint egy igazi divat géniuszt. Minden lépése elsőre megdöbbentő és figyelemfelkeltő, ki akar lépni az általa behatároltnak vélt divatvilágból és a megújulást tartja szem előtt. Mióta a Louis Vuitton kreatív igazgatója, egyszer már sikerült a márkát újjáélesztenie a multikolor kollekcióval. Idén a szinte forradalmi kollekciója Stephen Sprouse emlékére készült, aki 2001-ben dolgozott már Marc-kal. Maga a kollekció a fiatal és bohó embereket célozza meg - nem úgy mint az eddigiek - , hát még a tálalás milyen újdonságokat hozott! A cég boltjai a világ minden táján a kinfinomultságról és letisztultságról híresek, ezek után mindenkit megdöbbentett, hogy a múlt héten redezett Sprouse kollekció bemutató bulijára hatalmas graffitikkel látták el a New York-i üzlet kirakatát, és a bulinak teret adó helyiséget teletapétázták a kollekcióban is látható szintén graffiti szerű LV feliratokkal. A hírességek - mint például Agyness Deyn - is már az új kollekció darabjaival jelentek meg, minden a lázadás és egyben önmegvalósítás jegyében telt. Az emlék vagy tisztelet kollekciót a kreatív igazgató szerint nem csak Stephen ihlette hanem a SOHO hangulata is. A kampány egyik híres fotóján egy klasszikus monogramos bőröndben látható egy Sprouse graffitivel díszített gördeszka, ezzel próbálják szimbolizálni azt, hogy a jövőben a régi klasszikus LV és az új tendencia együtt fognak hódítani a divatpiacon. A Louis Vuitton az egyik legrégebbi divatház a világon, amely már 1854 óta készít táskákat és kiegészítőket. Sokszor volt már bajban a cég, és ezek után nem mindenki gondolta volna, hogy ők kezdik el 2009-ben újraforradalmasítani a klasszikus, elegáns divatot, bohó és vad tendenciákkal. Ezek után kiváncsian várjuk, hogy a többi cég hogyan reagál erre a kezdeményezésre?galeria"); return false;" href="/galeria/113">Nézd meg a különleges bemutatón készült képeket!
Ezeket láttad már?