A legpocsékabb fotók zseniálisan születtek újjá
A cipész maradjon a kaptafánál - szokták mondani. A legendásan rosszul öltözködés informatikusok inkább ne kezdjenek a divatos karrierbe.
Ezeket láttad már?
Az Apple márka már bebizonyította a ´80-as években, hogy a technikai fejlődésről, az innovációról lehet, hogy ők tudták a legtöbbet a számítástechnikában, de az öltözködéshez egyáltalán nem konyítottak. Nos, most az Adobe cég, amelynek számos termékét mindennap használod a számítógépen (például Photoshop), most gondolt egyet, és előállt egy saját limitált szériás pólókollekcióval.
Ó, már fognánk is a fejünket, hogy ebből mi sül ki, de az igazság az, hogy az Adobe megcsinálta a tökéletes pólókat. Az ötletük zseniális, fogták a legelcsépeltebb, legpocsékabb illusztrációs fotókat (stockfotó) és pólóra nyomták őket. Ezeket a képeket rengeteg helyen felhasználták már, és attól váltak legendásakká, hogy a legkülönböző helyzetekben bukkantak fel magazinokban, hirdetésekben, online cikkekben, unásig ismerjük, és elképesztően elcsépeltnek érezzük mindegyiket. Mégis, az Adobe pólókon éppen ezért működnek tökéletesen.